چایچی: دوچرخه‌سواری ایران دو نماینده در نیمه نهایی دارد
چایچی: دوچرخه‌سواری ایران دو نماینده در نیمه نهایی دارد

شهریاریها : سرپرست تیم دوچرخه‌سواری ایران ابراز امیدواری رکاب‌زنان کشورمان بتوانند بعد از ظهر امروز نتایج نهایی خوبی را در مسابقات پیست رقم بزنند. وی همچنین گفت: زحمات دوچرخه‌سواران مان نشان داد این امیدواری بی دلیل نیست. به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، مصطفی چایچی در خصوص عملکرد رکاب‌زنان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، […]

IMG10360347شهریاریها : سرپرست تیم دوچرخه‌سواری ایران ابراز امیدواری رکاب‌زنان کشورمان بتوانند بعد از ظهر امروز نتایج نهایی خوبی را در مسابقات پیست رقم بزنند. وی همچنین گفت: زحمات دوچرخه‌سواران مان نشان داد این امیدواری بی دلیل نیست.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، مصطفی چایچی در خصوص عملکرد رکاب‌زنان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون، ضمن بیان مطلب فوق گفت: امروز دو دوچرخه‌سوار را در مرحله نهایی مسابقات داریم. حسن علی ورپشتی در 200 متر اسپرینت و حسین ناطقی در ماده اومنیوم توانستند با کسب رکوردهای خوب به این مرحله برسند و بنابر این ما هم مانند دیگر کشورهای راه یافته به این مرحله، امیدواریم بتوانیم یکی از رده‌های خوب این مسابقات را از آن خود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در ادوار قبلی هم نشان دادیم باتوجه به حضور برترین دوچرخه‌سواران در مسابقات، ورزشکاران ایرانی می‌توانند موفقیت‌های بزرگی به دست بیاورند و این بار هم با همین امید به مرحله نهایی مسابقات وارد شدیم.

سرپرست تیم دوچرخه‌سواری ایران نتایج عصر امروز اومنیوم را مهم و سرنوشت‌ساز عنوان کرد و افزود: عصر امروز حسین ناطقی دو مرحله امتیازی و حذفی را رکاب می‌زند. مرحله حذفی مرحله بسیار مهمی است و حتی امکان دارد همه حریفان اصلی حسین در این مرحله از دور رقابتها کنار بروند. ما به کسب نتیجه در همین دور امیدواریم و اگر قرعه و شرایط و انگیزه حسین ناطقی به همین شکل باشد، یقین داشته باشید که می‌تواند در همین دور حذفی، یکی از سه مدال را قطعی کند.

وی درباره وضعیت حسن ورپشتی نیز یادآور شد: ورپشتی در اسپرینت یا همان 200 متر، توانست رقیب بزرگی از کشور میزبان را از پیش رو بردارد. همین موضوع انگیزه دوچندانی به وی داده تا در مرحله نهایی در تلاش برای کسب یکی از عناوین اصلی باشد. من فکر می‌کنم در نهایت بچه‌های ما، همه تلاش‌شان را به کار ببندند تا سربلند مسابقات پیست دوچرخه‌سواری را به پایان برسانند.

به گزارش خبرنگار مهر، از ساعاتی دیگر مسابقات اسپرینت و اومنیوم دوچرخه سواری هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون در استادیوم گئونگنام این شهر برگزار می‌شود.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.