جزئیات اسامی منتخبان مجلس دوازدهم در استان تهران تشریح شد
جزئیات اسامی منتخبان مجلس دوازدهم در استان تهران تشریح شد
تهران- رئیس ستاد انتخابات استان تهران نتایج آرا در برخی از حوزه های انتخابیه استان تهران تا این لحظه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری عصر شنبه با اعلام نتایج آرا در برخی از شهرستان‌های استان تهران گفت: اسامی ۳۰ نفر از منتخبان حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس دوازدهم تا این لحظه عبارت است از؛

۱. سید محمود نبویان

۲. حمید رسایی

۳. امیر حسین ثابتی منفرد

۴. محمدباقر قالیباف

۵. روح الله ایزد خواه

۶. رضا تقی‌پور انوری

۷. مرتضی آقا تهرانی

۸. منوچهر متکی

۹. مهدی کوچک زاده

۱۰. اسماعیل کوثری

۱۱. سید علی یزدی خواه

۱۲. کامران غضنفری

۱۳. علی خضریان

۱۴. مالک شریعتی نیاسر

۱۵. احمد نادری

۱۶. ابراهیم عزیزی

۱۷. سمیه رفیعی

۱۸. پیمان فلسفی

۱۹. محمد سراج

۲۰. ابوالقاسم جراره

۲۱. زینب قیصری

۲۲. ابوالفضل زهره‌وند

۲۳. ریحانه اخلاقی

۲۴. حسین نجابت

۲۵. عبدالحسین روح‌الامینی

۲۶. صالح اسکندری

۲۷. زهره سادات لاجوردی

۲۸. سید مرتضی محمودی

۲۹. علیرضا سلیمی

۳۰. زهره طبیب‌زاده نوری

جوهری بیان کرد: با توجه به کثرت شرکت کنندگان، در حوزه انتخابیه تهران، شمارش آرا احتمالاً تا فردا به طول خواهد انجامید و احتمال تغییر اسامی وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه از پنج حوزه انتخابیه شهرستان‌های استان تهران چهار حوزه تعیین تکلیف شده اند، افزود: در این چهار حوزه شمارش آرا پایان یافته و به تائید هیئت نظارت استان تهران نیز رسیده است.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس، «حسین حق» وردی با کسب ۵۶ هزار و ۵۲۹ رأی اکثریت آرا را به خود اختصاص داده و به مجلس شورای اسلامی راه یافته است گفت: این نامزد ۲۶.۱۳ صدم درصد آرا را در این حوزه انتخابیه به خود اختصاص داده است.

جوهری گفت: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک نیز «مهدی زمانی افشار» با کسب ۳۰ هزار و ۴۶۳ رأی اکثریت آرا را به خود اختصاص داده و به مجلس شورای اسلامی راه یافته است، زمانی افشار نیز با ۲۴.۴۶ صدم درصد آرا مأخوذه این حوزه انتخابیه را کسب کرده است.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران بیان کرد: در حوزه انتخابیه رباط کریم نیز «حسن قشقاوی» با کسب ۴۶ هزار و ۳۴۶ رأی اکثریت آرا را به خود اختصاص داده و به مجلس شورای اسلامی راه یافته است، قشقاوی نیز ۳۰.۱۹ صدم درصد آرا مأخوذه این حوزه انتخابیه را کسب کرده است.

وی در خصوص حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه نیز عنوان کرد: در این حوزه انتخابیه «شاهرخ رامین» با کسب ۱۷ هزار و ۸۱۲ رأی اکثریت آرا را به خود اختصاص داده و به مجلس شورای اسلامی راه یافته و ایشان نیز ۳۶ درصد جمع آرای مأخوذه را کسب کرده است.

جوهری در خصوص حوزه انتخابیه پاکدشت نیز اظهار کرد: پس از تأیید نهایی نتیجه این حوزه نیز اطلاع رسانی خواهد شد.