از تشکیل استان غربی تهران چه خبر؟
از تشکیل استان غربی تهران چه خبر؟
فرماندار شهرستان شهریار با تأکید بر تأمین زیرساخت‌ها پیش از تشکیل استان تهران غربی گفت: مسئله استان غربی تهران توسط استانداری در حال پیگیری است.

به گزارش شهریاریها ،

علیرضا فاتحی‌نژاد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری انتخابات 11 اسفند در امنیت پایدار اظهار داشت: هجمه‌های عجیب و عظیمی در این دوره انتخابات از ابتدای سال توسط دشمنان وجود داشت که پرچم‌دار جهاد تبیین و انتخابات رهبر انقلاب بودند.

وی با بیان اینکه مردم مهر تأیید جمهوریت و اسلامیت را در انتخابات به جهانیان نشان دادند، افزود: مردم به پاس قددرانی از خون شهدا در انتخابات مشارکت کردند و مسئولین با تلاش خود مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل و مردم در آرامش باشند.

فرماندار شهریار با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات حوزه انتخابیه شهریار ،قدس و ملارد 30.2 درصد بود تصریح کرد: آگاهی و فعالیت رسانه‌ها در مشارکت مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت بود که این مهم در 11 اسفند به خوبی خود را نشان داد.

فاتحی‌نژاد اضافه کرد: درخواست بازشماری آرا و ابطال آرا در شعبات فقط توسط شورای نگهبان تصمیم‌گیری می‌شود و هیئت اجرایی و نظارت شهرستان هیچ‌گونه دخالتی در ابطال و بازشماری درصدی صندوق‌ها ندارد.

وی با اشاره به تقسیم بندی رسانه‌ها از سوی رئیس جمهور به رسانه‌های امیدآفریندبیان کرد: رسانه‌ها باید در انعکاس اخبار و انتقاد صحیح و درست گام بردارند و از انتشار خبرهای تنش‌زا که مردم و جامعه را دچار مشکل می‌کنند دوری کنند‌.

وی در ادامه با تاکید بر حضور در مناطق و روستاهای کم برخوردار شهریار گفت: همه مسئولین شهرستان شهریار از ابتدای سال 1403 در مناطقی که محرومیت وجود دارد حضور و برنامه‌های خود را برای رفع محرومیت تنطیم کنند.

فرماندار شهرستان شهریار در پایان با تأکید بر تأمین زیرساخت‌ها پیش از تشکیل استان تهران غربی خاطرنشان کرد: مسئله استان غربی تهران توسط استانداری در حال پیگیری است و قطعا اصحاب رسانه نیز از تصمیمات آن مطلع خواهند شد.