«حسین حق وردی» رسما منتخب مردم شهریار، ملارد و قدس شد
«حسین حق وردی» رسما منتخب مردم شهریار، ملارد و قدس شد
شهریار- علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار و رییس حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد را به شرح زیر اعلام کرد:

به گزارش شهریاریها ،شهریار- «حسین حق وردی» رسما منتخب مردم شهریار، ملارد و قدس شد.

۱-حسین حق وردی با ۵۶ هزار و ۵۲۹ رای – ۲۶.۱۳درصد آرا

۲- محمدرضا گروسی با ۵۴هزار و ۳۶۴ ۲۵.۴ درصد آرا

۳-احمد ربیع زاده با ۳۷ هزار و ۲۹ و ۱۷.۱۱ درصد آرا

۴_ حسن اکبری با ۵هزار و۲۹۰ و ۲.۴۴

همچنین بنا بر اعلام فرماندار ستاد انتخابات شهرستان شهریار تعداد رای صحیح ماخوذه در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس را ۲۷۰ هزار و ۵۰۳رای عنوان کرد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۱۱ اسفند در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد برگزار شد.

۹۹نفر در شهرستان شهریاربرای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نامزد شدند که در نهایت یک نفر به عنوان منتخب شهرستان های شهریار ، قدس و ملارد به مجلس راه یافت. ۲۹۴ شعبه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان شهریار دایر شده بود.

شایان ذکر است طبق ماده 86 هیأتهای اجرائی مراکز حوزه‌های انتخابیه موظفند از تاریخ تشکیل هیات اجرائی تا دو روز پس از اعلام نتیجه اخذ رأی انتخابات،‌ شکایات واصله را بپذیرند و حداکثر ظرف هفت روز از تاریخ دریافت شکایات در جلسه مشترک هیأتهای اجرائی و نظارت حوزه انتخابیه به آنها‌ رسیدگی نمایند.