آرای حوزه انتخابیه شهریار بازشماری نمی شود /مستندات ارایه نشد
آرای حوزه انتخابیه شهریار بازشماری نمی شود /مستندات ارایه نشد
شهریار - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان شهریار گفت: با بررسی شکایت‌های تعدادی از داوطلبان معترض به نتیجه انتخابات، هیأت‌های اجرایی و نظارت مرکز حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد به دلیل ارائه نکردن مستندات، با بازشماری آرا مخالفت کردند.

به گزارش شهریاریها ، علیرضا فاتحی نژاد روز پنجشنبه افزود: جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد در خصوص اعتراض داوطلبین انتخابات برگزار شد و این هیأت ها تصمیم خود را در خصوص اعتراض تعدادی از داوطلبین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کردند.

رئیس حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و شهرقدس اظهار داشت: با توجه به جلسه مشترک هیأت اجرایی و هیأت نظارت در خصوص بررسی شکایات واصل شده از سوی داوطلبین معترض به نتیجه انتخابات و با مدنظر قرار دادن تبصره یک ماده ۸۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی که مقرر می نماید نامزدها باید شکایات مستند خود را تسلیم دارند، هیأت مذکور به دلیل عدم ارائه مستندات از سوی معترضین، مخالفت خود را با بازشماری آراء اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: به اطلاع مردم و داوطلبین حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد می رساند بعد از تطبیق صورتجلسات دستی و الکترونیکی شعب اخذ رأی، تغییری در نتیجه این حوزه انتخابیه صورت نگرفت.

رئیس حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد تصریح کرد: داوطلبین در صورت اعتراض تا روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ فرصت دارند شکایات مستند خود را از طریق سامانه داوطلب تسلیم شورای نگهبان کنند.

این مسئول یادآور شد: هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهریار ، قدس و ملارد تابع تصمیم شورای نگهبان خواهد بود.

شهرستانهای شهریار، ملارد و شهرقدس یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار شد.