آغاز توزیع میوه و خرما در استان تهران
آغاز توزیع میوه و خرما در استان تهران
تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از آغاز توزیع میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان از فردا پنج شنبه ۲۴اسفندماه در شهر و استان تهران خبر داد و گفت: کمبودی در عرضه کالا نداریم.

به گزارش شهریاریها ، محمد علیمهری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران، در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و قبولی طاعات و عبادات، از آغاز توزیع میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد و اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این توزیع از فردا پنج شنبه ۲۴ اسفندماه شروع می‌شود.

علیمهری با بیان اینکه هیچ نگرانی در خصوص تأمین و عرضه میوه و خرما برای ماه مبارک رمضان و ایام عید وجود ندارد، افزود: این عرضه با هدف تنظیم و کنترل بازار، در سطح شهر تهران در مراکز و بازارچه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری پایتخت با قیمت مصوب صورت می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در تشریح جزئیات عرضه میوه شب عید و خرمای ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان تهران نیز گفت: در شهرستان‌های استان نیز این عرضه با تولی گری سازمان تعاون روستایی در غرفه‌های منتخب هر شهرستان با قیمت مصوب انجام می‌شود.

وی در ادامه در خصوص قیمت تعیین شده در کارگروه تنظیم بازار استان تهران برای تهیه این اقلام عنوان کرد: سیب زرد و قرمز درجه یک به قیمت ۳۱ هزار تومان و پرتقال تامسون درجه یک هم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

معاون استاندار تهران با تاکید بر اینکه در حوزه میوه و خرما به میزان نیاز مصرفی استان تأمین صورت گرفته است، بیان کرد: هیچ کمبودی در عرضه کالا وجود ندارد و اقلام تهیه شده با کیفیت درجه یک به دست مردم عزیز شهر و استان تهران می‌رسد.