مرکز خدمات جامع سلامت نصیرآباد افتتاح شد
مرکز خدمات جامع سلامت نصیرآباد افتتاح شد
شهریاریها - مرکز خدمات جامع سلامت نصیر آباد باغستان در شهرستان شهریار با حضور مسئولان شهری به بهره برداری رسید.

به گزارش شهریاریها ، مرکز خدمات جامع سلامت نصیر آباد باغستان با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا سرافراز امام جمعه باغستان، ناصح رئیس بهداشت شهرستان شهریار و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار احداث خانه های بهداشت و مراکز جامع سلامت را به عنوان اولویت وزارت بهداشت در دولت مردمی یاد کرد و افزود: دولت همیشه بر بهره گیری از ظرفیت خیرین سلامت در ارتقای شاخص های درمانی و بهداشتی کشور پیشقدم بوده است و امروز شاهد بهره برداری این مرکز به همت موقوفه میرزا احمد خان بدر نصیرالدله و حمایت بخش دولتی و شروع خدمات رسانی به مردم منطقه هستیم.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن ابراز خرسندی از رخدادهای مطلوب در حوزه مشارکت خیرین سلامت در شهرستان از همراهی و مشارکت خیرین با حوزه بهداشت و درمان تقدیر و تشکر کرد. شایان ذکر است درمانگاه فوق تخصصی و مدرسه ۱۲ کلاسه از موقوفه میرزا احمد خان بدر نصیرالدله در نصیر آباد باغستان و با همکاری ارگان های دولتی در حال ساخت است.

انجام خدمات مراقبتی به مادران باردار، نوزادان، کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان در الویت برنامه های این مرکز می باشد.

همچنین ارائه مشاوره تغذیه و روان شناسی و امور مربوط به بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای نیز در این مرکز به زودی راه اندازی خواهد شد.