آرای حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد بازشماری شد
آرای حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد بازشماری شد
شهریار- بازشماری آرای حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد با حضور نمایندگان و بازرسان دفتر نظارت استان انجام شد.

به گزارش شهریاریها ،دفتر نظارت شهرستان شهریار اطلاعیه‌ای در خصوص بازشماری آرای حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد منتشر کرد، متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

در روز سه شنبه ۲۲ اسفند، با مجوز شورای نگهبان، جلسه باز شماری آرا حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد با حضور اعضای هیأت اجرایی، هیأت نظارت حوزه انتخابیه و بازرسان شورای نگهبان و نمایندگان نامزدهای دوازدهمین مجلس شورای اسلامی در خصوص اعتراض برخی داوطلبین انتخابات در ستاد انتخابات شهرستان شهریار برگزار گردید.

بر اساس باز شماری صورت گرفته در ۱۶ صندوق اخذ رأی، در باز شماری تعداد ۷ صندوق هیچ گونه تغییری ایجاد نگردید.

همچنین در بازشماری ۹ صندوق که تغییراتی در آرا حاصل شد، به ترتیب تعداد ۲۴ رأی به آرا آقای حسین حق وردی، تعداد ۲۳ رأی به آرا آقای احمد ربیع زاده، تعداد ۱۵ رأی به آرا آقای محمد رضا گروسی، اضافه گردید.

لازم به ذکر است بر اساس اطلاعیه هفدهم اسفند ماه فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در خصوص تطبیق صورت جلسات دستی و الکترونیکی شعب اخذ رأی، آرا آقای محمدرضا گروسی در صندوق ۱۲۱ شهرستان قدس، تعداد ۱۱۷ رأی در صورتجلسه دستی شعبه ثبت شده بود اما بر اثر اشتباه کاربر شعبه، در سامانه وزارت کشور عدد صفر لحاظ شده بود که موضوع در سامانه وزارت کشور اصلاح و صورتجلسه گردید. همچنین در جلسه بازشماری این صندوق، آرا آقای محمدرضا گروسی از ۱۱۷ رأی به ۱۱۵ رأی تقلیل یافت.