رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور
رامندی و آشتیانی قهرمانان مرحله اول لیگ دوچرخه سواری دسته یکم جاده کشور
شهریاریها - نخستین مرحله دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه‌های کشور آقایان رده سنی بزرگسالان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شهریاریها ، مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک جاده باشگاه‌های کشور به میزبانی شهرجدید مهستان شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با حضور ۳۵ رکابزن از ۹ تیم در ماده تایم تریل انفرادی و 12 تیم و ۷۰ رکابزن در ماده استقامت برگزار شد.

این رقابت‌ها در ماده تایم تریل انفرادی به مسافت ۱۴ کیلومتر و در ماده استقامت به مسافت ۶۰ کیلومتر در محل فاز ۷ میدان یاس نبی تا بلوار امام علی(ع) برگزار و با همکاری و مساعدت صمیمانه نیروهای انتظامی، راهور، شهرداری و شرکت عمران شهر جدید مهستان، اورژانس و هلال احمر بدون حادثه به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها در ماده تایم تریل انفرادی محمد درزی رامندی از تیم پدافند هوایی رعد، نیما ناطقی از تیم پدافند هوایی رعد، فرشاد آشتیانی عرقی از تیم شوفاژ برادران الماسی نفرات اول تا سوم شدند.

در بخش استقامت نیز فرشاد آشتیانی عرقی از تیم شوفاژ برادران الماسی، محمد درزی رامندی از تیم پدافند هوایی رعد، پارسا مزداب از تیم فراجا مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند.

همچنین مراسم اختتامیه و اهدا مدال قهرمانی با حضور مجید مجیدزاده عضو هیئت رئیسه فدراسیون دوچرخه سواری، جواد گلسرخی رییس اداره ورزش و جوانان استان البرز، برومند نظری رییس هیأت دوچرخه سواری استان البرز، رقیه پروینی رییس هیئت دوچرخه سواری شهرستان ساوجبلاغ، حسن معافی پیشکسوت و مسؤول برگزاری مسابقات و جمعی از مسوولین استانی و شهرستانی در محل سالن آمفی تئاتر شهرداری شهر مهستان برگزار شد.