قهرمانی تیم کشتی نونهالان شهرداری اندیشه در رقابت های جام امام رضا(ع)
قهرمانی تیم کشتی نونهالان شهرداری اندیشه در رقابت های جام امام رضا(ع)
شهریاریها - تیم کشتی آزاد و فرنگی شهرداری اندیشه شهرستان شهریار مقام قهرمانی جام امام رضا(ع) استان تهران را بدست آورد و تیم های شهیدثمری ملارد و شهر امیریه شهریار به ترتیب به عناوین دوم وسومی دست یافتند.

به گزارش شهریاریها،  به همت هیئت کشتی و کانون خدمت رضوی ورزش شهرستان شهریار، برای نخستین بار لیگ نونهالان کشتی آزاد و فرنگی با حضور هشت تیم، متشکل از تیم های شهرداری اندیشه، شهید ثمری، شهیدعباسی ملارد، نسیم شهر، شهر امیریه، امید فردیس، الغدیر کهنز و اسلامشهر، با عنوان «جام امام رضا علیه السلام» به مناسبت هفته وحدت در ورزشگاه انقلاب شهرستان شهریار برگزار شد.

 

رقابت های فینال جام امام رضا علیه السلام، صبح امروز طی مراسمی با حضور جمعی از خادمیاران رضوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا علیه السلام، با حضور امیرعباس شفیع زاده فرماندار، حجت الاسلام علی سلامت بخش رابط کانون خدمت رضوی، محمدابراهیم امامی رئیس هیئت کشتی استان تهران، ورزشکاران، پیشکسوتان و ایثاراگران برگزار شد.

 

 

 

 

 

محمدابراهیم امامی رئیس هیئت کشتی استان تهران با حضور در این مسابقات ضمن قدردانی از حمایت ها و همکاری دست اندرکاران و خیرین، اظهار کرد: کشتی یک ورزش سنتی، ملی و مذهبی است و برگزاری این گونه مسابقات می تواند در رشد و ارتقای اخلاق در سطح جامعه تاثیرگذار باشد.

 

وی گفت: معتقدم ورزشگاه ها مانند مساجدی می مانند که اگر اهمیت پیدا کنند می توانند منشاء اشاعه اخلاق باشند تا از این طریق بتوانند جایگاه واقعی خود را بدست آورند و رشد کنند و به سوی اخلاق مداری حرکت کنند.

 

 

 

 

 

گفتنی است، در پایان مراسم، جام و نشان تیم های مقام اول تا سوم توسط فرماندار، رابط کانون خدمت رضوی، رئیس هیئت کشتی استان تهران و نصیری از جانبازان مدافع حرم به ورزشکاران اهداء شد و نشان اخلاق به تیم کشتی مصطفی خمینی(ره) شهریار تعلق گرفت.