شهریاریها : در فاصله 4 روز مانده به آغاز جام جهانی 2014 نقاط مختلف دنیا شب گذشته و بامداد امروز شاهد برگزاری دیدارهای دوستانه ملی بود. در یکی از این بازی‌ها تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از حریفان ایران در جام جهانی با نتیجه 2 بر صفر از سد اسلوونی گذشت. ریکاردو آلوارز در دقیقه […]

2014شهریاریها : در فاصله 4 روز مانده به آغاز جام جهانی 2014 نقاط مختلف دنیا شب گذشته و بامداد امروز شاهد برگزاری دیدارهای دوستانه ملی بود. در یکی از این بازی‌ها تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از حریفان ایران در جام جهانی با نتیجه 2 بر صفر از سد اسلوونی گذشت. ریکاردو آلوارز در دقیقه 12 و لیونل مسی در دقیقه 76 گل‌های آرژانتین را به ثمر رساندند.

نکته جالب در این بازی این بود که مسی که در نیمه دوم به میدان آمد بار دیگر دچار حالت تهوع شد تا همچنان این مشکل گربیانگیر او باشد.

نیجریه دیگر حریف ایران در گروه F جام جهانی 2 بر یک برابر آمریکا شکست خورد. ویکتور موسی در دقیقه 86 و از روی نقطه پنالتی تک گل نیجریه را به ثمر رساند آن هم در حالی که جوزی آلتیدوره دو بار در دقایق 32 و 69 برای آمریکا گلزنی کرده بود.

در سایر دیدارهای مهم، انگلیس برابر هندوراس با نتیجه بدون گل متوقف شد، پرتغال با یک گل مکزیک را شکست داد و اسپانیا با گل‌های داوید ویا (60 و 88) از سد السالوادور گذشت، ضمن اینکه فابرگاس در دقیقه 4 یک پنالتی را از دست داد.