دکتر گودرزی: ورزش تهران فرمانده ورزش کشور است
دکتر گودرزی: ورزش تهران فرمانده ورزش کشور است

شهریاریها : وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مسابقات امیدهای ورزش استان تهران خطاب به ورزشکاران و آینده سازان ورزش عنوان کرد: المپیک برزیل برای ورزش تهران مهم است، امیدوارم ورزش تهران همانند گذشته فرمانده ورزش کشور شود. دکتر گودرزی افزود: این مسابقات می تواند باعث جهش ورزش استان تهران شود.امیدورام در مدت برگزاری […]

000godarzi enghlabشهریاریها : وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مسابقات امیدهای ورزش استان تهران خطاب به ورزشکاران و آینده سازان ورزش عنوان کرد: المپیک برزیل برای ورزش تهران مهم است، امیدوارم ورزش تهران همانند گذشته فرمانده ورزش کشور شود.
دکتر گودرزی افزود: این مسابقات می تواند باعث جهش ورزش استان تهران شود.امیدورام در مدت برگزاری این مسابقات شرایطی را برای تقابل فرهنگی، ایجاد جو صمیمیت و دوستی با حفظ شرایط رقابت فراهم آورید.
وی ادامه داد: ورزش تهران روزی بر قله ورزش ایران ایستاده بود و در رقابتهای مختلف تیم های اول تا سوم تهرانی بودند و تیم های شهرستانی در رتبه های بعدی قرار می گرفتند. متاسفانه چند سالی است که ورزش تهران دچار افت شده و امیدوارم با اینگونه فعالیت ها ورزش این استان جهش پیدا کند تا در المپیک آینده شاهد حضور خیل عظیمی از ورزشکاران استان تهران باشیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدوارم در این شرایط و در میادین ورزشی درس جوانمردی بگیرید و به یکدیگر نیز کمک کنید. برای همه شما آینده سازان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم.