تجلیل از دست اندرکاران همایش روز ملی هوای پاک شهرستان شهریار
تجلیل از دست اندرکاران همایش روز ملی هوای پاک شهرستان شهریار

شهریاریها : به همت هیئت ورزشهای همگانی شهرستان شهریار و با حضور مسئولین ورزشی، طی مراسمی از برگزار کنندگان همایش روز ملی هوای پاک تجلیل شد. تجلیل از کمیته‌ ورزشهای طبیعی زیر مجموعه هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی شهرستان شهریار با حضور علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان، مصطفی رهگذر رئیس و فردین هرازخانی دبیر هیات […]

شهریاریها : به همت هیئت ورزشهای همگانی شهرستان شهریار و با حضور مسئولین ورزشی، طی مراسمی از برگزار کنندگان همایش روز ملی هوای پاک تجلیل شد.

تجلیل از کمیته‌ ورزشهای طبیعی زیر مجموعه هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی شهرستان شهریار با حضور علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان، مصطفی رهگذر رئیس و فردین هرازخانی دبیر هیات ورزشهای همگانی و محمد ضیایی پور مشاور فرماندار در امور جوانان در محل اداره ورزش و جوانان صورت گرفت.
در ابتدای این مراسم رهگذر رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان شهریار در سخنانی با اشاره به برگزاری همایش های خانوادگی در سطح شهرستان افزود: در این گونه همایش ها سعی شده تا ورزش در فضاهای باز و طبیعی و در دسترس مردم باشد، تا هرکسی بتواند به راحتی به ورزش بپردازد
وی به حمایت های انجام شده از این همایش ها اشاره کرد و ادامه داد: حمایت های بی دریغ اداره ورزش و جوانان، شهرداری ها بی شک یکی از اصلی ترین رموز موفقیت این گونه همایش هاست.
رئیس هیات ورزشهای همگانی شهرستان شهریار از زحمات و تلاش‌های حسن رهنما و اعضای کمیه ورزشهای طبیعی هیأت‌‌ ورزش‌های همگانی تقدیر و بیان کرد: فعالیت کمیته ورزشهای طبیعی در هر دو بخش آقایان و بانوان با زحمات این عزیزان قابل تقدیر و تحسین است که این امر زمینه ترویج دیگر رشته‌های ورزش همگانی در بین خانواده‌ها را بیشتر خواهد کرد.
در ادامه علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان در سخنانی با اشاره به موفقیت های ورزش همگانی شهریار در سطح استان، آن را نشانه پویایی و تلاش هیئت ورزشهای همگانی و دیگر تلاش گران ورزش دانست
در این مراسم از حسن رهنما مسئول کمیته ورزشهای طبیعی و اعضای کمیته اجرایی همایش کوهپیمایی روز ملی هوای پاک در تخت رستم شهریار متشکل از عباس درخشان، سرهنگ اسد میرزایی، محمد حجازی، محمد رضا غلامی، جعفر رستمی و امیر رهنما تقدیر و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا شد.