اولین جشنواره مینی بسکتبال شهرستان شهریار برگزار شد
اولین جشنواره مینی بسکتبال شهرستان شهریار برگزار شد

شهریاریها : دبیر هیئت بسکتبال شهرستان شهریار از برگزاری مسابقات مینی بسکتبال در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم شهرستان خبر داد و گفت: این رقابت ها با حضور ورزشکارانی در رده سنی نوجوانان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرشتان شهریار؛ میثم نوایی با بیان اینکه این جشنواره با حضور ۱۳۴ […]

۰۰۰۰u88ps076شهریاریها : دبیر هیئت بسکتبال شهرستان شهریار از برگزاری مسابقات مینی بسکتبال در رده سنی نوجوانان انتخابی تیم شهرستان خبر داد و گفت: این رقابت ها با حضور ورزشکارانی در رده سنی نوجوانان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرشتان شهریار؛ میثم نوایی با بیان اینکه این جشنواره با حضور ۱۳۴ نوجوان در قالب ۸ تیم برگزار شد، افزود: هشت تیم شرکت‌کننده از پایگاه های استعدادیابی شهرستان بوده اند.
وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری موفق مسابقات مینی بسکتبال نوجوانان که با استقبال خوب خانواده ها روبرو شد، هفته آینده جشنواره نونهالان را پیش رو خواهیم داشت.
نوایی با اشاره به پتانسیل بالای بسکتبالیست شهریاری در مسابقات استانی و کشوری، ادامه داد: در حال حاضر در رده نونهالان بنیامین شایسته و در رده جوانان شهاب سلطانی به اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال ایران دعوت شده اند.
شایان ذکر است این جشنواره به میزبانی سالن ورزشی تختی برگزار شد.