آکادمی راه آهن، محل ظهور “مسی”های ایرانی!
آکادمی راه آهن، محل ظهور “مسی”های ایرانی!

گروه ورزش شهریاریها : گفت و گویی با “محمد سهی” ملقب به “محمد مسی” یکی از بهترین های آکادمی راه آهن سورینت داشتیم که در ادامه می خوانید.. آقای سهی! از چه زمان فوتبال بازی می کنی و در چه تیم هایی بوده ای؟ ۱۶ سالم است و از ۶ سالگی فوتبال را آغاز کرده‌ام. […]

borna ghasemi-6-75گروه ورزش شهریاریها : گفت و گویی با “محمد سهی” ملقب به “محمد مسی” یکی از بهترین های آکادمی راه آهن سورینت داشتیم که در ادامه می خوانید..

آقای سهی! از چه زمان فوتبال بازی می کنی و در چه تیم هایی بوده ای؟

۱۶ سالم است و از ۶ سالگی فوتبال را آغاز کرده‌ام. ابتدا به مدت ۶ ماه در پیکان قزوین بودم و سپس به خاطر فوتبال به همراه خانواده به تهران آمدیم.

در سالی که در تهران هستیم در تیم‌های سرخ‌پوشان، نفت نوین و نفت جوان شهریار بازی کرده‌ام. الان هم در آکادمی راه آهن توپ می‌زنم.

* چرا به تو می‌گویند محمد مسی؟!

نمی‌دانم! فکر کنم چون خوب دریبل می‌زنم به من می‌گویند مسی. البته در آکادمی خیلی اجازه نمی‌دهند تک‌روی کنم و می‌گویند بیشتر در کارهای تیمی شرکت کن. این لقب را هم دوست دارم چون اسم بهترین بازیکن دنیاست.

* کدام بازیکن را الگوی خودت قرار داده‌ای؟

در اروپا مسی و در ایران حسین کعبی.

* چرا حسین کعبی؟

چون مثل خودم ریزه میزه و سرعتی است. فیزیکم بدنی‌ام هم مثل اوست.

* دوست داری در چه پستی بازی کنی؟

در پست هافبک خوب بازی می‌کنم، مخصوصا هافبک نفوذی.

* هدفت در فوتبال چیست؟

تا به حال هدف و آرزویم را به کسی نگفته‌ام چون می‌ترسم به آن نرسم.

* اما اگر بگویی انگیزه پیدا می‌کنی و برای اینکه به اطرافیانت ثابت کنی به آن می‌رسی.

هدفم شماره ۱۰ بارساست و می‌خواهم این پیراهن را بپوشم. البته الان بر تن مسی است ولی تا آن موقع او پیر می‌شود و شماره ۱۰ را به من می‌دهند!