گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران شد
گل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران شد

شهریاریها : در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، رضا گل محمدی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران منصوب شد. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در حکمی رضا گل محمدی را به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران منصوب کرد. متن حکم دکتر گودرزی […]

golmohammadiشهریاریها : در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، رضا گل محمدی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در حکمی رضا گل محمدی را به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران منصوب کرد.
متن حکم دکتر گودرزی به گل محمدی به شرح ذیل است:
نظر به تعهد و تخصص در امور اجرایی و ورزشی و بنا به پیشنهاد معاون محترم امور حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانها، بدینوسیله به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند منان و بهره مندی از اخلاص، تلاش،همراهی مدیران و کارکنان امور ورزش و جوانان استان در انجام وظیفه و ماموریت های محوله موفق و منصور بوده و با بسیج همه امکانات و ظرفیت های مادی و معنوی و همچنین حسن ارتباط با پیشکسوتان، ورزشکاران و صاحب نظران عرصه جوانان و امور فرهنگی و ورزشی، بستر مناسب برای خدمت رسانی صادقانه و متناسب با شان والای مردم شریف استان تهران فراهم گردد.