کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد
کشف۱۰۲کیلو مواد مخدر در ملارد/یک باند تهیه و توزیع افیون منهدم شد
ملارد- فرمانده انتظامی ملارد از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر طی ۴۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع شناسایی و منهدم شده است.

به گزارش شهریاریها ،سرهنگ منصور خدایی صبح پنجشنبه در دومین جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر ملارد که به ریاست سهیل غلامی، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم هفته مبارزه با مواد مخدر (۳۰ خرداد تا ۶ تیر) برگزار شد بر لزوم برخورد جدی با سوداگران در حوزه مبارزه با قاچاق مواد مخدر تاکید کرد.

فرمانده انتظامی ملارد در ادامه از کشف بیش از ۱۰۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر در ملارد خبر داد.

خدایی در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات پلیس گفت: در بازه زمانی چهل روز گذشته بیش از ۱۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی عنوان داشت: در این رابطه ۱۸۹ نفر خرده فروش و ۲۰ نفر قاچاقچی دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده و در این رابطه ۳۱ خودرو و موتور توقیف شده است.

فرمانده انتظامی ملارد بیان داشت: در این زمینه یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم و در بازه زمانی ذکر شده بیش از ۱۴۷ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و به مراکز بازپروری و درمانی معرفی شده اند.