کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا در پایتخت/بارش در تهران ادامه دارد
کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا در پایتخت/بارش در تهران ادامه دارد

شهریاریها : عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس، با بیان اینکه بارش باران در تهران تا بعدازظهر امروز از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود، اظهارداشت: بارش باران در این کلان‌شهر تا بعدازظهر فردا ادامه می‌یابد اما باید توجه داشت که از شدت بارش‌ها طی روز جمعه کاسته می‌شود. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان […]

هواشهریاریها : عبدالرضا امیدوار شهری در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس، با بیان اینکه بارش باران در تهران تا بعدازظهر امروز از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود، اظهارداشت: بارش باران در این کلان‌شهر تا بعدازظهر فردا ادامه می‌یابد اما باید توجه داشت که از شدت بارش‌ها طی روز جمعه کاسته می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش باران در تهران طی فرداشب کاملاً قطع می‌شود، افزود: بر همین اساس آسمان تهران نیز صاف خواهد بود.

وی درباره تغییرات دمایی در این کلان‌شهر یادآور شد: دمای هوای در کل کشور هم‌اکنون در حال کاهش است، بر همین اساس دمای هوای تهران نیز کاهش یافته است و پیش‌بینی می‌شود طی 2 روز آینده دمای هوا در این کلان‌شهر 3 تا 5 درجه سانتیگراد کاهش یابد.

به گفته امیدوارشهری، شنبه بیشترین کاهش دمای هوا را تجربه خواهیم کرد.

وی درباره وزش باد، خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده تهران شاهد وزش شدید باد نخواهد بود اما برای استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان تا روز جمعه وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.