پنج نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از ۱۲ تیر در تهران دایر می‌شود
پنج نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از ۱۲ تیر در تهران دایر می‌شود

شهریاریها : استاندار تهران گفت: از ۱۲ تا ۲۲ تیر، پنج نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان «طرح ضیافت» در شهر تهران دایر می‌شود.  مرتضی تمدن در حاشیه برنامه ستاد تنظیم بازار استان تهران درباره طرح ضیافت اظهارداشت: از 12 تا 21 تیر 22 نمایشگاه و 1500 غرفه در قالب طرح ضیافت در شهر تهران دایر […]

تمدنشهریاریها : استاندار تهران گفت: از ۱۲ تا ۲۲ تیر، پنج نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با عنوان «طرح ضیافت» در شهر تهران دایر می‌شود.

 مرتضی تمدن در حاشیه برنامه ستاد تنظیم بازار استان تهران درباره طرح ضیافت اظهارداشت: از 12 تا 21 تیر 22 نمایشگاه و 1500 غرفه در قالب طرح ضیافت در شهر تهران دایر می‌شود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه‌های طرح ضیافت، مرغ گرم، گوشت منجمد، شکر و بعضی از اقلام حبوباتی علاوه بر مواد لبنی توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان بر اساس قیمت مصوب عرضه می‌شود گفت: مرغ گرم 5 هزار و 150 تومان، برنج 2 هزار و 400 تومان، گوشت گوساله 16 هزار و 800 تومان، شکر 1500 تومان و نخود و لوبیا 3200 تا 3400 تومان در هر کیلو توزیع می‌شود.

تمدن خاطرنشان کرد: میادین میوه و تره‌بار در 150 نقطه از شهرتهران نیز برای ارائه محصولات و اقلام ضروری ماه مبارک رمضان آماده هستند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز مانند شهروند، رفاه و اتکاء نیز در راستای تنظیم بازار و طرح ضیافت ماه مبارک رمضان نیز فروش فوق‌العاده خواهند داشت.

تمدن تأکید کرد: از تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی نیز دعوت شده است تا برای تأمین گوشت مورد نیاز خود به ادارات صنعت،معدن و تجارت استان تهران مراجعه کنند و بدون محدودیت نسبت به تامین گوشت مرغ به مبلغ 4 هزار و 800 تومان در هر کیلو اقدام کنند.

تمدن درباره بازرسی و نحوه نظارت بر فروشگاه‌ها در ایام ماه مبارک رمضان اظهارداشت: حدود 400 بازرس ویژه، بازار و نمایشگاه‌ها را در ماه مبارک رمضان پایش می‌کنند و در این خصوص نیز گشت‌های سیار تعزیرات تشکیل می‌شود.

وی به سامانه 124 نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان در صورت تخلف در نمایشگاه‌ها و سطح بازار می‌توانند با این سامانه تماس بگیرند و تخلف صورت گرفته را گزارش دهند.

تمدن به مکان‌های احداث نمایشگاه‌های طرح ضیافت اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه‌ها در 5 نقطه از شهر تهران و در بوستان‌های ولایت، ارم، خیابان خاوران، خیابان حکیمیه و مصلی تهران دایر می‌شوند.

وی درباره نظارت بر نانوایی‌ها و ساعات پخت نان در ایام ماه مبارک رمضان اظهارداشت: مدتی است به دلیل مسائل مختلف رسیدگی به موضوعات نانوایی را رها کرده‌ایم که در این خصوص جلسه‌ای برگزار خواهد شد.