پلمب 5 کمپ ترک اعتیاد غیرقانونی در رباط‌کریم‌
پلمب 5 کمپ ترک اعتیاد غیرقانونی در رباط‌کریم‌

شهریاریها : خدامعلی نورانی ‌در جلسه کمیته ساماندهی کمپ‌های شهرستان رباط ‌کریم با تأکید بر نحوه فعالیت این کمپ‌ها اظهار داشت: فعالیت این نوع کمپ‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است لذا با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت این نوع کمپ‌ها به صورت دقیق و مستمر پیگیری شده و در صورت عدم صلاحیت پلمب خواهند […]

13911215000191_PhotoAشهریاریها : خدامعلی نورانی ‌در جلسه کمیته ساماندهی کمپ‌های شهرستان رباط ‌کریم با تأکید بر نحوه فعالیت این کمپ‌ها اظهار داشت: فعالیت این نوع کمپ‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است لذا با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت این نوع کمپ‌ها به صورت دقیق و مستمر پیگیری شده و در صورت عدم صلاحیت پلمب خواهند شد.

وی ادامه داد: البته برخی از افراد سودجو برای کسب درآمد و بدون حتی کوچکترین اطلاعاتی اقدام به فعال کردن این نوع کمپ‌ها می‌کنند که نه تنها کمکی به متقاضیان نمی‌کنند بلکه مشکلاتی بیشتری را برای این افراد ایجاد می‌کنند.

این مسئول با بیان این که با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته هم اکنون بر تمامی فعالیت‌های کمپ‌های این شهرستان نظارت دقیق وجود دارد افزود: 10 کمپ ترک اعتیاد در شهرستان رباط کریم مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

نورانی از متقاضیان و خانواده‌ها خواست تا هنگام مراجعه به این نوع کمپ‌ها به داشتن مجوز فعالیت از سوی بهزیستی توجه کامل داشته باشند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

*ضرورت ساماندهی کمپ‌های فعال در شهرستان

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت ساماندهی کمپ های فعال در این شهرستان تأکید کرد و گفت:  باید از سوی دستاگههای ذیربط نظارت کافی بر فعالیت و نحوه خدمات‌رسانی از کمپ های فعال در سطح شهرستان نیز انجام شود.

نورانی گفت: در این راستا باید این نوع کمپ ها نیز از خدمات به روزی برای ارائه خدمات به بیماران تجهیز شوند.