پذیرش دانشجوی بدون آزمون در دانشگاه آزاد پرند رباط کریم در 21 رشته
پذیرش دانشجوی بدون آزمون در دانشگاه آزاد پرند رباط کریم در 21 رشته

گروه حوزه و دانشگاه شهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، دانشگاه آزاد اسلامی پرند در نیمسال اول 93-92 در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته در 21 رشته بدون آزمون دانشجو ثبت‌نام می‌کند. رشته‌های بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته این دانشگاه با مدرک پیش دانشگاهی را […]

13901205000225_PhotoAگروه حوزه و دانشگاه شهریاریها به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، دانشگاه آزاد اسلامی پرند در نیمسال اول 93-92 در مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته در 21 رشته بدون آزمون دانشجو ثبت‌نام می‌کند.

رشته‌های بدون آزمون در مقطع کارشناسی پیوسته این دانشگاه با مدرک پیش دانشگاهی را مهندسی محیط زیست، زیست‌شناسی عمومی، زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، مهندسی کامپیوتر سخت‌افزار و زیست‌شناسی سلولی ملکولی گرایش زیست فناوری است.

همچنین در رشته‌های تربیت بدنی و علوم ورزش و مهندسی تکنولوژی ساختمان از رشته‌های مقطع کارشناسی ناپیوسته پذیرش انجام می‌شود.

ثبت‌نام بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سایت www.azmoon.org انجام می‌شود که متقاضیان و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به این سایت ضمن اطلاع از شرایط و رشته‌های بیشتر، ثبت‌نام خود را انجام دهند.