پایان بارش‌ها در تهران/دمای هوای پایتخت به ۴ درجه زیر صفر می‌رسد
پایان بارش‌ها در تهران/دمای هوای پایتخت به ۴ درجه زیر صفر می‌رسد

شهریاریها : عبدالرضا امیدوار شهری با اشاره به خروج سامانه بارشی پرفشار از سمت غرب کشور، اظهارداشت: پیش‌بینی‌می‌شود با خروج این سامانه از سمت غرب و حرکت آن به سمت شرق و شمال‌شرق کشور از بعد از ظهر امروز بارش‌ها در سطح شهر تهران پایان یابد. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اعلام اینکه […]

13911217000088_PhotoAشهریاریها : عبدالرضا امیدوار شهری با اشاره به خروج سامانه بارشی پرفشار از سمت غرب کشور، اظهارداشت: پیش‌بینی‌می‌شود با خروج این سامانه از سمت غرب و حرکت آن به سمت شرق و شمال‌شرق کشور از بعد از ظهر امروز بارش‌ها در سطح شهر تهران پایان یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اعلام اینکه این سامانه بعد از ظهر فردا بصورت کامل از کشور خارج می‌شود، افزود: بر همین اساس از فردا بعدازظهر (جمعه) در هیچیک از مناطق کشور بارندگی نخواهیم داشت.

وی همچنین یادآور شد پراکندگی گرد و غبار در جنوب غرب کشور از امروز روند کاهشی خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در ادامه از کاهش قابل توجه دما طی روزهای آینده خبر داد و گفت: دمای هوای کشور فردا بیش از 15 درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد بطوریکه پیش‌بینی می‌شود دمای هوای کلان شهر تهران به 4 درجه زیر صفر برسد.

به گفته وی هم‌اکنون دمای هوای پایتخت 1 درجه بالای صفر است.

امیدوار شهری در پایان به ورود سامانه جدید بارشی طی روزهای شنبه و یکشنبه به کشور اشاره و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود این سامانه جدید با خود بارندگی به همراه داشته باشد اما باید گفت بارندگی قابل ملاحظه نخواهد بود.