وین پک صنایع چاپ ، بسته بندی ، جعبه سازی و کارتن سازی
وین پک صنایع چاپ ، بسته بندی ، جعبه سازی و کارتن سازی
گروه وین پک تولید جعبه مقوایی برای کسب و کارهای مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است و ساخت جعبه مقوایی به یکی از صنایع بسیار مهم در ایران تبدیل شده است.

جعبه مقوایی انواع مختلفی دارد که اصطلاحا به همه آن ها جعبه مقوایی خطاب می شود اما این جعبه ها می توانند از نظر مواد اولیه و کاربرد، تفاوت های زیادی با یکدیگر داشته باشند.

یک مدل جعبه مقوایی وجود دارد که برای مصارف عمومی مانند جعبه محصولات سبک، جعبه دارو، انواع چایی، محصولات آرایشی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.جعبه مقوایی در هر مدل یا نوعی که باشد، باید با کیفیت و چشمگیر باشد.

ساخت جعبه مقوایی باید با در نظر گرفتن نوع استفاده آن انجام شود، در غیر این صورت، یک بسته بندی نامناسب و اشتباه می تواند علاوه بر آسیب به محصول و همچنین پایین آوردن سطح فروش، باعث ضرر مالی شود.

به همین دلیل مشاوره قبل از سفارش ساخت جعبه مقوایی مد نظرتان از اهیمیت بالایی برخوردار است.

جعبه مقوایی سبک و همچنین جعبه مقوایی به صورت هارد باکس یا جعبه سخت هر دو در تی سبز تولید می شوند و شما می توانید با در نظر گرفتن خواص، نوع استفاده و همچنین بودجه ای که برای جعبه محصول تان در نظر گرفته اید، اقدام به سفارش جعبه با کیفیت نمایید.

تولید جعبه مقوایی یک صنعت فنی است و ساخت جعبه مقوایی با کیفیت نیاز به ماشین آلات صنعتی خاص و نیروهای آموزش دیده دارد که تی سبز با دارا بودن یکی از تخصصی ترین خط تولید های ساخت جعبه در ایران، قطعا می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد.

صنایع کارتن سازی وین پک

صنایع کارتن سازی وین پک فعالیت خود را در زمینه کارتن سازی، جعبه سازی، چاپ و بسته بندی انواع محصولات در استان تهران آغاز نموده و با داشتن نمونه جعبه و کارتن ‌های موفق برای عرضه در بازار داخلی و همچنین تولید بسته بندی صادراتی، توانسته اعتماد بسیاری از تولید کنندگان محصولات مختلف و تجار محترم را به خود جلب نماید.

جهت اطلاع از آدرس‌ها و نقاط دسترسی و راه‌های برقراری ارتباط می توانید با شماره های 09123665270 تماس حاصل فرمایید.

انواع محصولات تولیدی کارتن سازی وین پک

کارتن سازی و جعبه سازی ، جعبه مقوایی، جعبه کارتنی، جعبه مقوا صادراتی، جعبه کارتن صادراتی، کارتن خرما، جعبه خرما، کارتن میوه و صیفی جات، کارتن بسته بندی قطعات صنعتی، جعبه بسته بندی لوازم یدکی خودرو، جعبه کارتن لوازم خانگی و الکتریکی، جعبه کارتن لوازم و تجهیزات پزشکی، جعبه و کارتن دارو، جعبه کارتن اسباب بازی, جعبه و کارتن کفش ، جعبه و کارتن خشکبار , جعبه زغال و کارتن زغال ، جعبه و کارتن لمینتی، جعبه و کارتن مواد غذایی، انواع چاپ، چاپ افست، چاپ فلکسو، چاپ سیلک که توسط گروه چاپ و بسته بندی وین پک تولید و ارائه میشود.

وین پک

کارتن سازی وین پک