گروه مهندسین ویرا سازه نوین طرح-نظارت-اجرا -ساخت و ساز در استان تهران
گروه مهندسین ویرا سازه نوین طرح-نظارت-اجرا -ساخت و ساز در استان تهران
 گروه مهندسی ویرا سازه نوین را با کادری مجرب و متشکل از افراد متخصص و خبره افتخار دارد فعالیت های متنوع عمرانی، تجاری ،پیمانکاری و تحقیقاتی را با به خدمت گرفتن دانش های نوین دنیا و بهره مندی از توان قوی مهندسی به انجام رساند.

این گروه با هدف ارائه حرفه ای ترین خدمات در زمینه طراحی، محاسبات و اجرای پروژه های خرد و کلان با به کارگیری علوم و تکنولوژی های بروز و خلق آثاری بدیع با در نظر گرفتن بهینه سازی (وقت و هزینهٔ ) کارفرما شروع به فعالیت کرده است.

به منظور دستیابی به این اهداف مجموعه ای از کارشناسان خبره و با سابقه این حرفه که در شرکتها و عرصه های گوناگون فعالیت داشته و کسب تجربه نموده اند در اینجا گرد هم آمده اند.

پرسنل و کادر اجرایی این گروه دارای تجربه چندین ساله در صنعت ساختمان وسابقه حضور در شرکتهای فعال و بزرگ عمرانی هستند که در حال حاضر تحت نام گروه مهندسی فرین اندیشه ماندگار ارائه خدمات می کنند.

درگروه مهندسی ویرا سازه نوین در راستای طراحی محیطهای مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، نمایشگاهی و غیره، طراحی همزمان ایده و کانسپت، مدیریت رنگ و نور، بهینه سازی فضاهای کوچک، ارزیابی عناصر طبیعی موقعیت مکان، تحلیل های اقلیمی، هماهنگی طرح و سازه با طبیعت (معماری بیونیک) و در نهایت اجرایی کردن طرح ها انجام می پذیرد.

ارائه کلیه خدمات مهندسی ساختمان بصورت مدیریت پیمان مطابق با استاندارد های ملی ساختمان.

الف.طراحی: طراحی نقشه های معماری و اجرایی اخذ مجوزو انجام کلیه امور اداری از جواز تا اخذ پایان کار.

معماری منحصر به فرد -طراحی فاز 1و 2 معماری.

طراحی و چیدمان دکوراسیون داخلی. طراحی و اجرای آب نما و فضای سبز.

بهینه سازی سازه از نظر اقتصادی.

ب.اجرا: مدیریت پروژه و مدیریت پیمان و مشارکت در ساخت.

بازسازی وتعمیرات کلی وجزیی ساختمان. هوشمند سازی ساختمان.

ج. نظارت : مشاوره و بازدید رایگان. تمام مراحل اجرا تحت نظارت مهندسین عمران، معماری و تاسیسات با بهترین متریال و بهترین روشهای اجرا.

د. نگهداری: مراقبت از مجتمع های اداری، مسکونی، تجاری و صنعتی در برابر خطرات ناشی از فرسودگی سازه و تاسیسات.

گروه مهندسی ویرا سازه نوین ارائه دهنده کلیه فعالیتهای عمرانی، ساختمانی از قبیل طراحی،نظارت،اجرا، مدیریت پیمان،محوطه سازی، تخریب و بازسازی، سقف کشسان، کاغذ دیواری، پارکت، کفپوش، کابینت، کمد دیواری، درب ضد سرقت

قرار دادها،پیمانکاری از خاکبرداری و تخریب تا تحویل کلیه با مصالح و بدون مصالح،مدیرت پیمان ،بازسازی و نوسازی. (صورت وضعیت و انجام امور مقاوم سازی،ترمیم سازه،و بهسازی از طریق FRP افزایش سطح مقطع و کاشت میلگرد.و روشهای مجاز دیگر)

جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره 09121073475 مهندس حسن نژاد تماس حاصل فرمایید.

 

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و  شهریاریها در محتوای آن هیچ نظری ندارد.