هکر اینترنتی در ملارد دستگیر شد
هکر اینترنتی در ملارد دستگیر شد

شهریاریها : رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری فردی که به بهانه دریافت بخشی از مطالبات خود از ارگان دولتی، سایت اینترنتی آن سازمان را هک کرده بود، خبر داد.  سرهنگ تراب نوراللهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ارجاع یک فقره پرونده نیابت قضائی از تهران بزرگ، […]

cccacشهریاریها : رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری فردی که به بهانه دریافت بخشی از مطالبات خود از ارگان دولتی، سایت اینترنتی آن سازمان را هک کرده بود، خبر داد.

 سرهنگ تراب نوراللهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با ارجاع یک فقره پرونده نیابت قضائی از تهران بزرگ، مبنی شکایت سازمانی دولتی پیرامون ورود غیرمجاز به پورتال و ایجاد اختلال در سیستم آن اداره، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا با هماهنگی مقام قضائی با پیگیریها و بررسیهای اطلاعاتی و انجام اقدامات تخصصی، سرانجام هکر اینترنتی در منطقه مارلیک شهرستان ملارد مورد شناسائی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی متهم بنام”حمید- خ” ۳۰ ساله دارای مدرک کاردانی رایانه دستگیر وجهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتا منتقل شد.

هکر اینترنتی در بازجوئیهای کارشناسان پلیس فتا گفت: از طریق یکی از شرکت های دولتی، نرم افزاری را برای این سازمان دولتی تهیه کرده و تحویل دادم ولی شرکت و سازمان دولتی از پرداخت بخشی از مطالباتم خودداری کردند و من نیز برای دریافت مطالباتم اقدام به هک سایت سازمان دولتی کردم.

سرهنگ نوراللهی یادآور شد: پس از تکمیل تحقیقات پلیس، پرونده بهمراه متهم به مرجع قضائی ارسال شد.