نشست و گفتگوی مدیران واحدهای تولیدی با مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی صفادشت
نشست و گفتگوی مدیران واحدهای تولیدی با مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی صفادشت

تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی مستقر در خیابان دهم شهرک صنعتی صفادشت ظهر روز چهارشنبه ۲۲ آبان با مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی صفادشت دیدار و گفت و گو کردند. به گزارش شهریاریها، این دیدار که در محل دفتر مدیریت شرکت شهرک صنعتی صفادشت برگزار گردید آقایان فراهانی (واحد مبل ایران زمین) ، اشرفی (واحد تراشکاری) […]

تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی مستقر در خیابان دهم شهرک صنعتی صفادشت ظهر روز چهارشنبه ۲۲ آبان با مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی صفادشت دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش شهریاریها، این دیدار که در محل دفتر مدیریت شرکت شهرک صنعتی صفادشت برگزار گردید آقایان فراهانی (واحد مبل ایران زمین) ، اشرفی (واحد تراشکاری) و شهبازی (واحد بافندگی) به بیان برخی از مشکلات موجود در خیابان دهم غربی همچون : عدم زیرسازی و آسفالت خیابان ، فقدان پلاک و نامگذاری خیابانهای فرعی و … پرداختند.

در ادامه رهگذر ضمن خوش آمد گویی گزارشی از اقدامات صورت گرفته طی ۴ ماه گذشته و برنامه های آتی برای توسعه خدمات در شهرک ارائه نمودند و وعده دادند که به مشکلات این قسمت از شهرک نیز رسیدگی گردد و نسبت به نصب سطل زباله ، پلاک راهنما اقدام شود.