مرکز توانبخشی شبانه روزی نیایش در ملارد افتتاح شد
مرکز توانبخشی شبانه روزی نیایش در ملارد افتتاح شد

شهریاریها : مرکز توانبخشی شبانه روزی نیایش ویژه دختران در شهرستان ملارد آغاز بکار کرد. به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه با حضور رئیس اداره بهزیستی ملارد و جمعی از مسولان محلی، خیرین، مددجویان بهزیستی و جند تن از هنرمندان، اولین مرکز توانبشخی شبانه روزی شهرستان ملارد ویژه دختران معلول ذهنی در شهرک جعفریه این […]

متفرقهشهریاریها : مرکز توانبخشی شبانه روزی نیایش ویژه دختران در شهرستان ملارد آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر پنجشنبه با حضور رئیس اداره بهزیستی ملارد و جمعی از مسولان محلی، خیرین، مددجویان بهزیستی و جند تن از هنرمندان، اولین مرکز توانبشخی شبانه روزی شهرستان ملارد ویژه دختران معلول ذهنی در شهرک جعفریه این شهرستان افتتاح شد و آغاز بکار کرد.

مرتضی قربانی در این مراسم با اشاره به وجود بیش از سه هزار معلول در شهرستان ملارد، بر ضرورت راه اندازی مراکز توانبشخی و نگهداری از این افراد تاکید کرد و اظهار داشت: در حال حاضر چهار مرکز بصورت شبانه روزی با تحت پوشش قراردادن 200 معلول در این شهرستان فعالیت می کنند.

رئیس اداره بهزیستی ملارد عنوان کرد: این تعداد معلول تحت پوشش در مقایسه با امار معلولین شهرستان بسیار اندک است و نیازمند احداث مراکز بیشتری در سطح شهرستان هستیم که این امر مهم در کنار تلاش و همت مسئولین، کمک خیرین و حضور فعال و پویای آنان را می طلبد.

وی ادامه داد: معلولان و خانواده های آنان نیازمند حمایت هستند و زاه اندازی چنین مراکزی کمک شایانی به توانبخشی معلولین و حمایت از خانواده های آنان خواهد داشت.

این مسئول گفت: در حال حاضر مرکز نیایش با نگهداری و توانبخشی 11 معلول دختر آغاز بکار کرده است که بطور قطع در آینده ای نزدیک این تعداد بیشتر خواهد شد.

در پایان این مراسم از تعدای از خیرین و فعالان حوزه بهزیستی شهرستان ملارد تقدیر بعمل امد.