محدودیت های ترافیکی در شرق استان تهران اعلام شد
محدودیت های ترافیکی در شرق استان تهران اعلام شد

شهریاریها : فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران محدودیت های ترافیکی آخر هفته در این منطقه را اعلام کرد. سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موج سفرهای نوروزی طی روزهای گذشته اظهار داشت: حجم قابل توجهی از مسافران نوروزی برای انجام سفر […]

شهریاریهاشهریاریها : فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران محدودیت های ترافیکی آخر هفته در این منطقه را اعلام کرد.

سرهنگ عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به موج سفرهای نوروزی طی روزهای گذشته اظهار داشت: حجم قابل توجهی از مسافران نوروزی برای انجام سفر خود از محورهای شرق استان تهران استفاده کردند.

وی افزود: محورهای فیروزکوه، هراز و امام رضا(ع) از جمله محورهایی بود که طی روزهای اخیر حجم قابل توجهی از وسائل نقلیه را در خود جای داده و مسافران و گردشگران برای انجام سفر از این محورها استفاده کردند.

ناظری ادامه داد: بارندگی شدید برف و باران در بسیاری از محورهای شرق استان تهران، ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از جمله سرعت مجاز و رعایت فاصله طولی را بیش از گذشته به رانندگان یادآور شد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: مأموران پلیس نیز حضور مستمر و قابل توجهی را در جاده های شرق استان تهران داشته و از همه ظرفیت های ممکن برای خدمت رسانی به رانندگان و مسافران استفاده می کنند.

وی بیان داشت: روز گذشته بارش شدید برف، مشکلاتی را برای رانندگان به وجود اورد و نیروهای انتظامی و امدادی و راهداری تلاش خود را برای خدمت رسانی به مسافران انجام دادند.

ناظری تأکید کرد: با توجه به حجم بازگشت دور اول سفرهای نوروزی، محدودیت های ترافیکی در شرق استان تهران اعمال شده تا رانندگان و مسافران با سهولت بیشتری بتوانند زمینه بازگشت خود را فراهم کنند.

وی گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز  ساعت ۱۳ روز پنجشنبه تا ۲ بامداد جمعه از رودهن به آب اسک ممنوع است و پلیس بر روند امور نظارت خواهد کرد.

ناظری متذکر شد: همچنین به منظور تسهیل در عبور و مرور مسافران نوروزی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ پنجشنبه تا ۲ بامداد جمعه از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه انجام می گیرد.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: رانندگان و مسافران نوروزی می توانند با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن را برای خود و خانواده شان رقم بزنند.