قهرمانی مقتدرانه تیم کشتی کارگری شهرداری اسلامشهر
قهرمانی مقتدرانه تیم کشتی کارگری شهرداری اسلامشهر

شهریاریها : مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری اسلامشهر گفت: تیم کشتی کارگری شهرداری اسلامشهر در مسابقات کارگری کشور با اقتدار قهرمان این دوره از مسابقات شد. محمد مهدی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر از شرکت 23 استان در این مسابقات که در سالن شهید معتمدی از پانزدهم تا هفدهم مهرماه برگزار شد خبر […]

شهریاریها : مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری اسلامشهر گفت: تیم کشتی کارگری شهرداری اسلامشهر در مسابقات کارگری کشور با اقتدار قهرمان این دوره از مسابقات شد.

محمد مهدی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر از شرکت 23 استان در این مسابقات که در سالن شهید معتمدی از پانزدهم تا هفدهم مهرماه برگزار شد خبر داد و افزود: ما بعد از کسب عنوان قهرمانی استان تهران به عنوان نماینده تهران بزرگ با 22 استان به رقابت پرداختیم که با کسب 61 امتیاز بالاتر از استان های مازندران و خراسان رضوی قرار گرفتیم.

وی افزود: تیم کشتی کارگری شهرداری را شهرام مهدیزاده سرپرست تیم، حسین میلانی، علیرضا والیان و ابولفضل حمیدی به عنوان مربی همراهی می کردند.

سلیمی از کسب مدال طلا در وزن 66 کیلوگرم توسط محسن آقاجانی اظهار خوشحالی کرد و گفت: مرتضی دنیادوست در وزن 55 کیلوگرم، حامد عاشق حسینی در 74 کیلوگرم  و جواد حسینی در 84 کیلوگرم توانستند مدال نقره را بدست بیاورند و  وحید جلالی وقار در 60 کیلوگرم، سعید زرینی در 96 کیلوگرم و مهران رشیدی در 120 کیلوگرم  صاحب مدال برنز شدند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و هنری شهرداری اسلامشهر از اعزام تیم کشتی کارگری شهرداری اسلامشهر به مسابقات جهانی خبر داد و عنوان کرد: با کسب قهرمانی کشور قرار است به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی کشتی کارگری به کشور بلغارستان اعزام شویم.