فرماندار ملارد : ضرورت تکمیل و ساخت مسکن مهر در ملارد
فرماندار ملارد : ضرورت تکمیل و ساخت مسکن مهر در ملارد

شهریاریها : محمد فردی در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات سایت مسکن مهر صفادشت اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در دولت نهم و دهم صورت پذیرفت اجرای طرح مسکن مهر است. وی ادامه داد: با اجرای این طرح بسیاری از مردم خانه‌دار شدند و آرزوی دیرینه آنان نسبت به خانه‌دار شدن عملی شد. […]

ملاردشهریاریها : محمد فردی در جلسه بررسی و پیگیری مشکلات سایت مسکن مهر صفادشت اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در دولت نهم و دهم صورت پذیرفت اجرای طرح مسکن مهر است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح بسیاری از مردم خانه‌دار شدند و آرزوی دیرینه آنان نسبت به خانه‌دار شدن عملی شد.

این مسئول با بیان اینکه خدمت بسیار مهم دولت نباید نادیده گرفته شود چراکه اجرای این طرح بسیار بزرگ نیازمند، برنامه‌ریزی‌های دقیق و اصولی است که مسئولان ذیربط موفق شدند به درستی این مهم را در کشور اجرایی کنند.

فردی افزود: توسعه زیرساخت‌ها در ساخت مسکن مهر و ایجاد خدماتی چون مدرسه، مراکز بهداشتی و درمانی و همچنین مراکز فرهنگی نیز باید در ساخت این طرح مدّنظر قرار گیرد تا ساکنان این منازل با هیچ کمبود و مشکلی مواجه نباشند.

فرماندار ملارد گفت: یکی از کارهای ماندگار و مهم دولت، مسکن مهر است که به شکرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأمین‌کننده مسکن برای مردم و به ویژه اقشار محروم جامعه بوده است.

فردی تأکید کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان ادامه کار با سرعت و دقت و با کیفیت انجام شود و در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این طرح در منطقه صفادشت آن باشیم.