فرماندار ملارد خبر داد معرفی اداره‌های موفق در ایجاد اشتغال در ملارد
فرماندار ملارد خبر داد معرفی اداره‌های موفق در ایجاد اشتغال در ملارد

شهریاریها :  به منظور توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان مدیران در دستگاه‌های مختلف و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی باید تلاش خود را در این زمینه بیشتر کرده و با بکارگیری جوانان جویای کار در کاهش نرخ بیکاری نقش داشته باشند. وی ادامه داد: بر اساس آمار موجود هم‌اکنون در زمینه […]

ملاردشهریاریها :  به منظور توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان مدیران در دستگاه‌های مختلف و صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی باید تلاش خود را در این زمینه بیشتر کرده و با بکارگیری جوانان جویای کار در کاهش نرخ بیکاری نقش داشته باشند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار موجود هم‌اکنون در زمینه ایجاد اشغال در این شهرستان با رشد مواجه بوده‌ایم.

رشد 132 درصدی ایجاد اشتغال در ملارد

فرماندار ملارد در بخشی دیگر از سخنان خود از رشد 132 درصدی ایجاد اشتغال در این شهرستان طی سال‌جاری خبر داد و گفت: این رشد حاصل تلاش مسئولان و همت صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی بوده است.

فردی نقش و جایگاه ایجاد اشتغال و کار را در جامعه مهم ارزیابی کرد و افزود: معیشت خانواده در کنار داشتن اشتغال تأمین می‌شود لذا برای حفظ خانواده و دور کردن اعضای خانواده از آسیب‌های اجتماعی لازم است تا ایجاد اشتغال را یکی از اولویت‌های مهم در برنامه کاری خود قرار دهیم.

وی حرکت در چارچوب قانون، تلاش برای حل و فصل مشکلات مردم و تعامل و همکاری بیش از پیش همه دستگاه‌ها را در این زمینه خواستار شد و تصریح کرد: باید از بخشی‌نگری در این زمینه پرهیز کرده و به سمت نگاه سیستمی و جامع‌گرا روی آوریم.

فردی موقعیت جغرافیایی، عبور جاده ترانزیتی و همجواری با پایتخت را از مزایای شهرستان ملارد برشمرد و تاکید کرد: با بهره‌مندی از این قابلیت‌ها می‌توانیم در خدمت‌رسانی به مردم و توسعه این شهرستان گام‌های بلندی را برداریم.

فرماندار ملارد گفت: اهمیت اشتغال و ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاری به حدی است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سه اداره موفق در انجام تعهد ایجاد اشتغال تجلیل خواهیم کرد.

تعهد شهرستان ملارد برای ایجاد اشتغال بیش از 10 هزار و 800 نفر بوده است که تاکنون این رقم به 14 هزار و 303 نفر رسیده است.