فرماندار شهرستان رباط کریم: دشمنان ایران اسلامی منتظر پاسخ ملت ایران باشند
فرماندار شهرستان رباط کریم: دشمنان ایران اسلامی منتظر پاسخ ملت ایران باشند

شهریاریها :  بیژن سلیمان‌پور در کرج اظهار داشت: شرایط در کشورهای مستقل و آزادی‌خواهی مانند ایران که تحت شدیدترین تهدیدها و توطئه‌های کشورهای غربی قرار دارند، به صورتی است که حضور مردم در صحنه‌های مختلف تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد. وی تصریح کرد: علت این است که کشورهای زورگوی غربی با سوء استفاده از قدرت رسانه‌ای […]

farj34شهریاریها :  بیژن سلیمان‌پور در کرج اظهار داشت: شرایط در کشورهای مستقل و آزادی‌خواهی مانند ایران که تحت شدیدترین تهدیدها و توطئه‌های کشورهای غربی قرار دارند، به صورتی است که حضور مردم در صحنه‌های مختلف تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد.

وی تصریح کرد: علت این است که کشورهای زورگوی غربی با سوء استفاده از قدرت رسانه‌ای خود و استفاده ابزاری از رسانه‌های بزرگ به این صورت تبلیغ می‌کنند که ملت‌هایی مانند مردم ایران اسلامی از پیگیری آرمان‌ها و خواسته‌های خود ناامید شده‌اند.

* حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد

عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان رباط کریم افزود: به همین دلیل حضور حضور مردم در صحنه‌های حساس اهمیت بسیار زیادی داشته و موجب می‌شود که تمام تبلیغات منفی و توطئه‌های زورگویان خنثی شود.

سلیمان‌پور تاکید کرد:‌ بنابراین ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و یا عرصه‌های دیگری مانند انتخابات پاسخ تمام توطئه‌های دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی را داده و از این رو غربی‌ها باید منتظر پاسخی کوبنده باشند.

وی بیان داشت: در شرایطی که دشمنان ملت ایران می‌خواهند مانع پیشرفت و توسعه کشورمان شوند، همه ما مسئول هستیم تا در برابر این توطئه‌ها مانند سال‌های نخست انقلاب مقاومت کرده و برای احقاق حقوق خود تلاش کنیم.

* اعلام مسیر راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن

سلیمان‌پور همچنین در پاسخ به این پرسش که مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال در شهرستان رباط کریم مشخص شده است؟ گفت: هر ساله این مراسم باشکوه در مسیرهای مشخصی برگزار می‌شود که امسال نیز با تغییرات اندک همان مسیر اصلی برای برگزاری این مراسم ملی در نظر گرفته شده است.

به گفته فرماندار رباط کریم، راهپیمایی باشکوه مردم ولایی این شهرستان همزمان با سراسر صبح روز یکشنبه از مقابل شهرداری رباط کریم به طرف گلزار شهدای امامزاده عمادالدین آغاز برگزار خواهد شد.

سلیمان‌پور در پایان تاکید کرد: برای برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن همه امکانات لازم فراهم شده و به طور قطع مردم این شهرستان بار دیگر با حضور گسترده خود ضمن تجدید میثاق با ولایت، پاسخی کوبنده به توطئه‌های غرب خواهند داد.