فرماندار رباط کریم: شهرک‌های صنعتی رباط کریم افزایش می‌یابد
فرماندار رباط کریم: شهرک‌های صنعتی رباط کریم افزایش می‌یابد

شهریاریها : بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: طی سال‌های اخیر دولت تلاش بسیاری برای توسعه صنعت کشور انجام داده است. وی تصریح کرد: در همین راستا حمایت‌های بسیاری از فعالان بخش خصوصی در حوزه صنعت انجام شده و می‌توان گفت که این حمایت‌ها طی سه دهه اخیر […]

13910906000168_PhotoAشهریاریها : بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: طی سال‌های اخیر دولت تلاش بسیاری برای توسعه صنعت کشور انجام داده است.

وی تصریح کرد: در همین راستا حمایت‌های بسیاری از فعالان بخش خصوصی در حوزه صنعت انجام شده و می‌توان گفت که این حمایت‌ها طی سه دهه اخیر بی‌سابقه بوده است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در رباط کریم با اشاره به تحریم‌های خصمانه غرب علیه ملت ایران گفت: برای اینکه بتوانیم تهدیدها و تحریم‌ها را مانند گذشته خنثی کنیم، باید از تولیدکنندگان و صنعتگران کشور حمایت کنیم و خوشبختانه این مهم در سال‌های اخیر در اولویت اصلی کاری فرمانداری رباط کریم قرار داشته است.

* توسعه زیرساخت‌های اقتصادی رباط کریم

سلیمان‌پور با بیان اینکه برای حمایت از صنعت کشور لازم است که زیرساخت‌های اقتصادی مناسب فراهم باشد، اظهار داشت: یکی از این موارد فعال بودن شهرک‌های صنعتی به ویژه شهرک‌های خصوصی است.

وی تاکید کرد: برای این منظور دولت حمایت‌های لازم را انجام داده و تسهیلات خوبی در اختیار بخش خصوصی قرار داده است که هدف آن فراهم‌سازی زیرساخت‌های اقتصادی برای توسعه کشور است.

* فعالیت 3 شهرک صنعتی در رباط کریم

وی ادامه داد: پیش از این 2 شهرک صنعتی در رباط کریم فعال بود که به تازگی مجوز یک شهرک دیگر به نام شهرک صنعتی خصوصی شهید زواره‌ای صادر شده است.

سلیمان‌پور گفت: این شهرک دارای 200 واحد صنعتی است و با بهره‌برداری کامل از این مجموعه، توان صنعتی شهرستان رباط کریم افزایش می‌یابد.

وی در پایان اعلام کرد: همچنین احداث 2 شهرک صنعتی دیگر که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، مراحل پایانی خود را طی کرده و به‌زودی مجوزهای نهایی آن نیز صادر خواهد شد که با این حساب تعداد شهرک‌های صنعتی رباط کریم به 5 شهرک می‌رسد که آمار مطلوبی است.