فردی بیرانوند : لزوم تامین آب شرب عشایر ملارد
فردی بیرانوند : لزوم تامین آب شرب عشایر ملارد

شهریاریها : فرماندار ملارد بر لزوم تامین آب شرب عشایر در این شهرستان تاکید کرد و گفت: در فصل زمستان میزان سوخت به هیچ وجه پاسخگوی نیاز عشایر نیست.  محمد فردی بیرانوند ظهر دوشنبه در جلسه شورای عشایری ملارد در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر خانواده های عشایر در نقاط مختلف […]

ملاردشهریاریها : فرماندار ملارد بر لزوم تامین آب شرب عشایر در این شهرستان تاکید کرد و گفت: در فصل زمستان میزان سوخت به هیچ وجه پاسخگوی نیاز عشایر نیست.

 محمد فردی بیرانوند ظهر دوشنبه در جلسه شورای عشایری ملارد در جمع مسئولان این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر خانواده های عشایر در نقاط مختلف این شهرستان به خصوص در روستاها وجود دارند و به فعالیتهای مختلف دامپروری و کشاورزی می پردازند.

وی با اشاره به سختی های فراوان سر راه عشایر در این شهرستان افزود: باید با همکاری و اهتمام ویژه مسئولان تمامی مشکلات موجود برطرف شود.

این مسئول عنوان کرد: این قشر از جامعه با هزینه های کم و زندگی ساده از تولیدکنندگان اصلی و اساسی جامعه هستند.

لزوم تامین آب شرب و مواد غذایی و سوخت عشایر

فردی بیرانوند ادامه داد: تامین راه دسترسی به مناطق عشایری، تامین آب شرب، برق، مواد غذایی و سوخت از جمله مشکلات عشایر در شهرستان ملارد است که باید مورد توجه مسئولان استانی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان ملارد یادآور شد: با توجه به شرایط موجود اقتصادی و لزوم حمایت از تولیدکنندگان، باید با اعطای تسهیلات به این قشر از اقدامات و فعالیتهای آنان حمایت شود.

تسهیل در روند اسکان عشایر

وی بر تسهیل در روند اسکان عشایر تاکید و اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب در حوزه دامپزشکی نیز از دغدغه های این قشر است که باید ساماندهی و پیگیری شود.

این مسئول بر تشکیل اداره مستقل همراه با بسیج عشایری در این شهرستان تاکید کرد و خواستار واکسینه کردن به موقع دامها در جهت کاهش شیوع بیماریها شد.