شرور محله سر آسیاب ملارد در دام پلیس گرفتار شد
شرور محله سر آسیاب ملارد در دام پلیس گرفتار شد

شهریاریها : فرمانده انتظامی ملارد غرب استان تهران از دستگیری شرور محله سرآسیاب این شهرستان خبر داد. سرهنگ محسن صفری اظهار داشت: شرور سرآسیاب “رضا- م” معروف به “رضا لره” که با اعمال مجرمانه خود نظیر اخلال در نظم عمومی، شرارت، عربده کشی مستانه، تخریب اموال عمومی، ایراد ضرب و جرح عمدی، تجاوز به عنف، […]

13901019165734_PhotoAشهریاریها : فرمانده انتظامی ملارد غرب استان تهران از دستگیری شرور محله سرآسیاب این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن صفری اظهار داشت: شرور سرآسیاب “رضا- م” معروف به “رضا لره” که با اعمال مجرمانه خود نظیر اخلال در نظم عمومی، شرارت، عربده کشی مستانه، تخریب اموال عمومی، ایراد ضرب و جرح عمدی، تجاوز به عنف، خفت گیری و سرقت، امنیت و آرامش ساکنان شهرستان ملارد را به هم زده بود، دستگیر شد.

این مسئول عنوان کرد: با اجرای عملیات ویژه پلیسی توسط تیم پلیس اطلاعات وامنیت عمومی متهم در مخفیگاه خود در ملارد دستگیر و پس از شکسته شدن ابهت پوشالی تحت بازجوئی پلیس قرار گرفت.

وی در تشریح نحوه و چگونگی دستگیری متهم گفت: با توجه به چهار فقره سوابق کیفری متهم در خصوص تجاوز به عنف،تهدید با سلاح گرم، عربده کشی وایجاد رعب و وحشت در خیابان ،ضرب وجرح بوسیله چاقو، حمله به ماموران انتظامی و… چندی پیش کار اطلاعاتی وتعقیب ومراقبت متهم وهمدستانش در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ صفری افزود: در خلال تحقیقات پلیسی ماموران دریافتند متهم در محله سرآسیاب اقدام به اخاذی، زورگیری، مزاحمت برای بانوان، تهدید شهروندان با سلاح سرد، عربده کشی مستانه می کند که این امر باعث سلب آرامش و امنیت ساکنان این محلات شده است، به دنبال این موضوع ماموران پس از جمع آوری مستندات و تحقیق از اهالی محل و بررسی سوابق کیفری نامبرده مراتب را به مقام قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم صادر و شمارش معکوس برای به دام انداختن این کلکسیون خلاف آغاز شد.

این مسئول اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی و منابع اطلاعاتی مخفیگاه متهم در کمتر از 72 ساعت در فردیس کرج شناسایی و رضا لره در اقدامی ضربتی هنگامی که قصد داشت به اتفاق همدستش بنام” فرید-س” معروف به”فرید شیلنگ” به یک جایگاه سوخت CNGدر مارلیک ملارد حمله و آنرا تخریب کند با یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد یادآور شد: متهم به همراه پرونده سنگینش برای تحقیقات بیشتر در خصوص اعمال مجرمانه در اختیار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار دارد.