سارق با 17 فقره سرقت منزل در”بهارستان”به دام پلیس افتاد
سارق با 17 فقره سرقت منزل در”بهارستان”به دام پلیس افتاد

شهریاریها : فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران،از دستگیری سارق حرفه ای منزل با 17فقره سرقت به ارزش مالی بیش از390میلیون ریال خبرداد. ،در پی وقوع چندفقره سرقت منزل در سطح منطقه،تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند. سرهنگ”عبدالمالکی” ادامه داد:ماموران […]

سارقشهریاریها : فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران،از دستگیری سارق حرفه ای منزل با 17فقره سرقت به ارزش مالی بیش از390میلیون ریال خبرداد.
،در پی وقوع چندفقره سرقت منزل در سطح منطقه،تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی تشکیل و دستگیری سارق را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ”عبدالمالکی” ادامه داد:ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود به سارق حرفه ای سابقه دار در قلعه میر به هویت”م-چ”مظنون و پس از تحقیقات گسترده پلیسی با اطمینان از دست داشتن این فرد در سرقت ها، آن را با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

وی ادامه داد:در بازجویی های به عمل آمده،متهم به17 فقره سرقت منزل از جمله”یک سرویس طلا،4عدد دستبند طلا،3جفت گوشواره،4عدد انگشترطلا،3 دستگاه تلویزیون،یک دستگاه ماشین لباسشویی و170میلیون وجه نقد جمعا به ارزش مالی بیش از390میلیون ریال اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

“عبدالمالکی”در پایان خاطر نشان کرد:از نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زیاد در منزل بپرهیزید و در مواقعی که مجبور به نگهداری موقت وجوه نقد و اشیاء قیمتی در داخل منزل هستید،از پنهان نمودن آن بصورت یک جا خودداری نموده و حتی الامکان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنید.