ساخت فیلم مستند انسان، پسماندخانگی و طبیعت در اسلامشهر
ساخت فیلم مستند انسان، پسماندخانگی و طبیعت در اسلامشهر

شهریاریها : کارگردان فیلم کوتاه مستند داستانی – انسان، پسماندخانگی و طبیعت گفت: این فیلم داستانی با موضوع آموزش شهروندان در خصوص تفکیک زباله از مبداء در مراحل پایانی تصویربرداری قرار دارد. حبیب رضا برزگر کارگردان فیلم انسان، پسماند خانگی و طبیعت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امروزه استفاده از ابزار تصویر و روایت […]

شهریاریها : کارگردان فیلم کوتاه مستند داستانی – انسان، پسماندخانگی و طبیعت گفت: این فیلم داستانی با موضوع آموزش شهروندان در خصوص تفکیک زباله از مبداء در مراحل پایانی تصویربرداری قرار دارد.

حبیب رضا برزگر کارگردان فیلم انسان، پسماند خانگی و طبیعت در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: امروزه استفاده از ابزار تصویر و روایت داستانی برای آموزش شهروندان در مسائل شهری یک ضرورت محسوب می شود و ما در این فیلم سعی کرده ایم تا با داستانی مستندگونه شهروندان را با موضوع تفکیک زباله از مبداء و تاثیر مثبت آن بر طبیعت بیشتر آشنا کنیم.

وی از پایان کار تصویربرداری این مستند طی چند روز آینده خبر داد و افزود: با همکاری سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر ساخت این فیلم کلید خورده است که پس از مرحله تدوین و آماده شدن فیلم در اختیار خانواده ها قرار خواهد گرفت.

فیلمبرداری و تدوین فیلم مستند داستانی، انسان، پسماندخانگی و طبیعت برعهده مصطفی تیموریان و سیاوش رزاقی به عنوان مدیر تولید و امیرعباس رنجبر نیز در سمت مدیر روابط عمومی در این پروژه همکاری دارند.