دو پایگاه فوریت درمانی در شهرستان ملارد افتتاح می شود
دو پایگاه فوریت درمانی در شهرستان ملارد افتتاح می شود

شهریاریها : رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد گفت:در آینده ای نزدیک دو پایگاه فوریت درمانی در شهرستان ملارد افتتاح خواهد شد که در ارتقای خدمات درمانی موثر خواهد بود. غلامرضا عسگری رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم تقویت و توسعه زیرساخت های درمانی […]

متفرقهشهریاریها : رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد گفت:در آینده ای نزدیک دو پایگاه فوریت درمانی در شهرستان ملارد افتتاح خواهد شد که در ارتقای خدمات درمانی موثر خواهد بود.

غلامرضا عسگری رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم تقویت و توسعه زیرساخت های درمانی در این شهرستان اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان این منطقه دستور کارهای متعددی را برای تامین امکانات هر چه مطلوب تر در این حوزه پیش بینی کرده که به تدریج اجرایی خواهد شد.

وی افزود: افتتاح دو مرکز فوریت درمانی در شهرستان ملارد از نمونه پروژه هایی است که با راه اندازی آن ارائه خدمات درمانی با ارتقای موثری همراه خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد عنوان کرد: طرح های مذکور در آینده ای نزدیک افتتاح می شوند و بصورت رسمی، ارائه خدمات درمانی در این دو پایگاه کلید خواهد خورد.

عسگری با بیان نقش اعتبارات در پیشبرد اهداف و گسترش چنین امکاناتی گفت: امیدواریم با تدابیری که دولت در عرصه اقتصادی اتخاذ کرده و تلاش شبانه روزی مسئولان ذیربط، روند توسعه امکانات و خدمات در این شهرستان ۴۵۰ هزار نفری و محروم، با شتاب هر چه بیشتری همراه شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملارد در خصوص عمده ترین طرح های در دست ساخت شهرستان ملارد عنوان کرد: بیمارستان اوقاف در محدوده امیرآباد این شهرستان از دیگر پروژه های اولویت داری به شمار می رود که به همت اداره اوقاف وامور خیریه در حال احداث است و با بهره برداری از آن، بطور یقین رضایتمندی مردم این شهرستان، به نحو شایسته تری جلب وتأمین خواهد شد.

عسگری یادآور شد: حوزه بهداشت و درمان عرصه ای خطیر و حائز اهمیت است که با سلامت مردم و جامعه گره خورده و خوشبختانه با تلاش های انجام شده در طول دو سال اخیر، شاهد برداشه شدن گام های بسیار بلند و سازنده ای در عرصه بهداشت و درمان کشور بوده ایم که در این فضا و شرایط، شهرستان ملارد نیز بی بهره نبوده است.