دو محموله کالای قاچاق در شهرستان قدس کشف و ضبط شد
دو محموله کالای قاچاق در شهرستان قدس کشف و ضبط شد

شهریاریها : سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، گفت: با استقرار تیم های این مجموعه در محورهای مواصلاتی شهرستان موفق به کشف و ضبط دو محموله کالای قاچاق شدیم . سرهنگ دوم ˈحجت الله کرمی زندˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در […]

13901019165734_PhotoAشهریاریها : سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان قدس با اشاره به اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، گفت: با استقرار تیم های این مجموعه در محورهای مواصلاتی شهرستان موفق به کشف و ضبط دو محموله کالای قاچاق شدیم .

سرهنگ دوم ˈحجت الله کرمی زندˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در این زمینه دو متهم دستگیر و دو خودروی سنگین نیز توسط پرسنل این مجموعه توقیف که روانه پارکینگ شد.

وی ارزش ریالی این دو محموله قاچاق را حدود 90 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متهمان تحویل مقامات قضایی شهرستان و محموله ها نیز در اختیار اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قدس قرار گرفته است.

کرمی زند بیان کرد: این اقدامات در راستای مقابله جدی با عرضه کالاهای قاچاق در این شهرستان انجام گرفته است تا شهروندان با آرامش و بدون دغدغه بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی اظهار کرد: کالاهایی که فاقد برچسب طرح شبنم باشند به عنوان کالای قاچاق محسوب می شوند و خریداران کالاها و محصولات باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.