توسعه مراکز پلیس درغرب استان تهران،روند خوبی دارد
توسعه مراکز پلیس درغرب استان تهران،روند خوبی دارد

شهریاریها : استاندار تهران گفت توسعه مراکز پلیس در غرب استان تهران برای تامین امنیت از روند خوب و رو به رشدی برخوردار است . مرتضی تمدن دردومین همایش رؤسای کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی پلیس راهور غرب استان تهران افزود: نقش پلیس در ایجادامنیت بسیار ارزشمند است و غرب استان تهران جایگاهی بسیار عالی […]

تمدنشهریاریها : استاندار تهران گفت توسعه مراکز پلیس در غرب استان تهران برای تامین امنیت از روند خوب و رو به رشدی برخوردار است .

مرتضی تمدن دردومین همایش رؤسای کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی پلیس راهور غرب استان تهران افزود: نقش پلیس در ایجادامنیت بسیار ارزشمند است و غرب استان تهران جایگاهی بسیار عالی دارد.

استاندار تهران بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی و سیاستگذاری فرماندهی غرب استان تهران 10 کلانتری وپاسگاه راهنمایی و رانندگی برتعداد این پاسگاه ها و مکان های انتظامی برای شهرهای پرجمعیت اضافه می شود که این کلانتری ها نقش مهمی در تامین امنیت خواهند داشت.

وی گفت: فرماندهی ویژه غرب استان تهران با تلاش و کوشش گام های بزرگی در تامین امنیت در زمینه های مبارزه با مواد مخدر، مدیریت ترافیک و سایر موارد برداشته و نقش آن بسیار چشمگیر بوده است.

وی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت:استان تهران خود را آماده استقبال از مسافرین نوروزی می کند که در این زمینه پارک ها و مراکز عمومی مثل مدارس و دیگر مراکز تفریحی آماده استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در ایام نوروز خواهند بود.

وی گفت: 570 اکیپ امدادی در سراسر استان تهران آماده امداد رسانی به مسافران نوروزی خواهند بودو در استان تهران 27 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و نیازهای شب عیدمردم پیش بینی شده که از این تعداد 22 نمایشگاه در شهرستان های استان تهران و پنج نمایشگاه در شهر تهران برای تهیه ارزاق عمومی ، آجیل ، پوشاک و البسه ، مواد غذایی و پروتئینی ، شوینده و دیگر مایحتاج مردم برپا می شود.