تشدید برخورد با جرائم منافی عفت در ملارد
تشدید برخورد با جرائم منافی عفت در ملارد

شهریاریها : دادستان ملارد از تشدید برخورد دستگاه قضایی این شهرستان با جرائم منافی عفت خبر داد و گفت: در این راستا سه زن خیابانی در ملارد دستگیر شدند.  روح الله حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال برگزاری جلسات متعدد روحانیت و ائمه جمعه و جماعات با دادستانی و ابراز […]

82615046388313387725شهریاریها : دادستان ملارد از تشدید برخورد دستگاه قضایی این شهرستان با جرائم منافی عفت خبر داد و گفت: در این راستا سه زن خیابانی در ملارد دستگیر شدند.

 روح الله حسین زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دنبال برگزاری جلسات متعدد روحانیت و ائمه جمعه و جماعات با دادستانی و ابراز اعتراض این قشر فرهیخته و مردم شهرستان در خصوص تردد زنان خیابانی در معابر اصلی شهر، بررسی و رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا دستور ویژه ای به منظور ساماندهی این مساله صادر شد که با همکاری و تلاش پلیس امنیت و اطلاعات فرماندهی انتظامی ملارد، امروز سه نفر از این زنان دستگیر شده و پس از تفهیم اتهام، با ارجاع پرونده به شعبه سوم دادیاری هرسه نفر با دستور قاضی معصومی دادیار این شعبه روانه زندان شدند.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حساسیت قابل قبول مردم و روحانیت شهرستان، گفت: حساسیت امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دراین خصوص بجا و صحیح است و با توجه به اینکه این مطلب مورد تاکید و خواست خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز هست، رسیدگی و رفع این معضل در دستور کار دادستانی قرار گرفت.