تسریع در احداث 14 هزار و 500 واحد مسکن مهر در صفادشت
تسریع در احداث 14 هزار و 500 واحد مسکن مهر در صفادشت

شهریاریها :  محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت شهرستان ملارد با توجه به نزدیکی به چند شهرستان مهم کشور از جمله کرج، رباط کریم و تهران از نظر موقعیت جغرافیایی و بافت جمعیتی شرایط ویژه‌ای دارد. وی تصریح کرد: ملارد به دلیل مهاجرپذیر بودن، نسبت به دیگر شهرستان‌های […]

ملاردشهریاریها :  محمد فردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت شهرستان ملارد با توجه به نزدیکی به چند شهرستان مهم کشور از جمله کرج، رباط کریم و تهران از نظر موقعیت جغرافیایی و بافت جمعیتی شرایط ویژه‌ای دارد.

وی تصریح کرد: ملارد به دلیل مهاجرپذیر بودن، نسبت به دیگر شهرستان‌های کشور از نظر نیاز بیشتری به مسکن دارد و به همین دلیل در دولت‌های نهم و دهم این موضوع در اولویت کاری مسئولان قرار داشت.

عالی‌ترین مقام اجرایی در ملارد اظهار داشت: خوشبختانه شاهد هستیم که پروژه‌های مسکن مهر در ملارد روند اجرایی خوبی را تجربه می‌کنند و امیدواریم در آینده نزدیک، تمام پروژه‌های فوق تکمیل و به مالکان آنها تحویل داده شود.

فردی یکی از مهمترین پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان را مربوط به پروژه صفادشت دانست و گفت: روند عملیات اجرایی برای ساخت این واحد با دقت بررسی شده و نظارت خوبی بر آن حاکم است.

وی در پاسخ به این پرسش که پروژه صفادشت چه زمانی تکمیل می‌شود؟ گفت: تکمیل تمام واحدهای مسکن مهر در صفادشت یک کار بزرگ و عظیم است و به طور قطع نیاز به تلاش و تحمل سختی بسیاری دارد.

فرماندار ملارد گفت: خوشبختانه شاهد هستیم که نهادهای مرتبط با این پروژه تلاش خوبی را انجام داده و امیدواریم هر چه سریعتر واحدهای مسکونی فوق تکمیل و به مردم تحویل داده شود.

وی افزود: در این پروژه کار ساخت 14 هزار و 500 واحد مسکونی دیده شده است و فرمانداری ملارد به صورت مستقیم نظارت بر روند اجرایی آن را در دستور کار دارد.

فردی بیان داشت: دستورات و اقدامات لازم برای تسریع در تکمیل پروژه مسکن مهر صفادشت صادر شده و تمام دستگاه‌های مرتبط موظف هستند که جلسات هفتگی برگزار کرده و برای رفع موانع و تسریع در کار ساخت تلاش بیشتری داشته با شند.

وی در پایان اظهار داشت: تلاش ما این است که پروژه مسکن مهر با امکانات کافی و کامل به ویژه امکانات خدمات شهری مانند آب و برق و گاز در اختیار مردم قرار گیرد و نباید این پروژه بزرگ بدون امکانات فوق تحویل مالکان شود، چرا که در این صورت مردم با مشکل روبه‌رو خواهند شد.