برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت در ملارد
برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان امنیت در ملارد

شهریاریها : روح‌الله حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تلاش‌های بسیاری برای تامین امنیت مردم و شهروندان انجام داده و یکی از مهمترین اولویت‌های ما حفظ امنیت شهر و مردم است. وی تصریح کرد: در این راستا ملاک عمل قانون خواهد بود و مردم […]

13911208000243_PhotoAشهریاریها : روح‌الله حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تلاش‌های بسیاری برای تامین امنیت مردم و شهروندان انجام داده و یکی از مهمترین اولویت‌های ما حفظ امنیت شهر و مردم است.

وی تصریح کرد: در این راستا ملاک عمل قانون خواهد بود و مردم از پلیس و دستگاه قضایی و نهادهای انتظامی و امنیتی انتظار دارند که به طور کامل قانون رعایت شده و یک عده معدود اجازه نداشته باشند که امنیت کل شهر و مردم را به خطر بیاندازند.

دادستان شهرستان ملارد با بیان اینکه شهروندان ارتباط مستقیم با مسئولان ارشد شهرستان قدس به ویژه در حوزه انتظامی و قضایی دارند، گفت: یکی از خواسته‌هایی که به شدت از سوی مردم مطرح و پیگیری می‌شود، بحث مقابله با اراذل و اوباش است و آن‌ها خواستار برخورد جدی و قاطع با افرادی هستند که با رفتارهای غیرقانونی امنیت شهروندان را مختل می‌کنند.

*‌مماشاتی با مخلان امنیت مردم نداریم

حسین‌زاده تاکید کرد: بر همین اساس اولویت دادستانی ملارد طی سال‌جاری برخورد قاطع با اینگونه افراد است و تاکید داریم که هیچگونه کوتاهی و مماشاتی برای برقراری امنیت شهروندان نخواهیم داشت.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال‌جاری طرح‌های مختلفی برای برخورد با اراذل و اوباش و مخلان امنیت برگزار کرده و تعدادی از این افراد توسط پلیس و دستگاه قضایی دستگیر و در حال سپری کردن محکومیت خود هستند.

دادستان شهرستان ملارد تاکید کرد: اراذل و اوباش این منطقه شناسایی و حتی به آن‌ها هشدارهای لازم نیز داده شده است که در صورت ارتکاب کوچک‌ترین تخلف و یا رفتار غیرقانونی که منجر به آزار و اذیت شهروندان شود، با آن‌ها برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.

*بررسی و صدور حکم برای بیش از 17 هزار پرونده در ملارد

حسین‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود درباره عملکرد دادستانی شهرستان ملارد گفت: طی سال 91 حدود 17 هزار و 700 پرونده در دادستانی تشکیل شده است.

وی ادامه داد: از این تعداد 17 هزار و 404 پرونده به طور کامل بررسی و با صدور حکم نهایی شده و دیگر پرونده‌ها در دست بررسی است، چراکه این موارد نیاز به تحقیق و بررسی بیشتری دارد.

دادستان شهرستان ملارد افزود: همچنین از ابتدای سال‌جاری تا پایان خرداد ماه حدود چهار هزار پرونده در دادستانی ملارد تشکیل شد که از این تعداد سه هزار و 650 پرونده مختومه شده است.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به پرونده‌های باقی مانده از سال گذشته و همچنین سه‌ ماهه نخست سال‌جاری هم‌اکنون حدود دو هزار پرونده در دادستانی ملارد در دست بررسی است.