اعتراف سارقان لوازم خودرو به 14 فقره سرقت در ملارد
اعتراف سارقان لوازم خودرو به 14 فقره سرقت در ملارد

شهریاریها :  فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری سه سارق سابقه دار لوازم خودرو و کشف 14 فقره سرقت در این حوزه انتظامی خبر داد.  سرهنگ محسن صفری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو و شکایت تعدادی از شهروندان در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار […]

13901019165734_PhotoAشهریاریها :  فرمانده انتظامی ملارد از دستگیری سه سارق سابقه دار لوازم خودرو و کشف 14 فقره سرقت در این حوزه انتظامی خبر داد.

 سرهنگ محسن صفری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم خودرو و شکایت تعدادی از شهروندان در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت، با تشکیل اکیپ ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی، پرونده تحت بررسی قرار گرفت و با کنترل نقاط مختلف شهرستان ملارد، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان آغاز شد.

این مسئول عنوان کرد: با بررسی سوابق مجرمان وبا کمک یکی از شکایان سرنخ تازه ای از سارقان بدست آمد و در ادامه با کنترل مناطق تردد آنها توسط پلیس، سرانجام شب گذشته سه سارق بنام های “محمد-چ”، “بهروز-خ” و ” سجاد-ک” شناسایی و با هماهنگی قضایی درمخفیگاهشان در ملارد دستگیر شدند، متهمان که از سارقان سابقه دار و حرفه ای بودند در ابتدا منکر هرگونه سرقت شده ولی در بازجویی های فنی پلیس، لب به اعتراف گشوده و به 14 فقره سرقت لوازم وقطعات خودرو اقرار کردند.

وی با بیان اینکه تمامی مالباختگان شناسایی شدند، گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان یادآور شد: سارقان لوازم داخل خودرو با شیوه های مختلف به خودروهایی که از نظر ایمنی وضعیت مناسبی نداشته باشند، دستبرد می زنند، شهروندان آگاه باشند که با استفاده از سیستم ایمنی مناسب این فرصت را از سارقان بگیرند.

کارگران در تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی جایگاه ممتازی دارند

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به جامعه کارگری کشور و کارگران غرب استان تهران تبریک گفت و اظهار داشت: کارگران در تحقق شعار سال ” حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی” جایگاه ممتازی داشته و این قشر زحمتکش آگاهانه، فهیمانه و متخصصانه در مسیر توسعه، پیشرفت اقتصادی و خود کفائی کشور گامهای موثری برداشته اند.

سرهنگ ناصر اصلانی افزود: یازدهم اردیبهشت ماه که مصادف شده با روز جهانی کارگر، فرصت بسیار مغتنمی است تا بیشتر به اهمیت، جایگاه و نقش کارگران که به حق یکی از مهمترین ارکان تولید و توسعه کشور هستند توجه کرده و در سالی که به نام حماسه سیاسی وحماسه اقتصادی نامگذاری شده به ترویج فرهنگ کار و تلاش و پاسداشت مقام کار و کارگر بیش از پیش پرداخته شود.

این مسئول بیان کرد: بر کسی پوشیده نیست که کارگران در فرآیند رشد و تعالی جامعه نقش ویژه ای داشته و بخشی از پیشرفت ها و توسعه یافتگی کشور مرهون زحمات این قشر تلاشگر بوده وکارگران در چرخه تولید ملی، نقش بسیار ارزنده ای دارند.