اخبار کوتاه ورزشی شهرستان ملارد
اخبار کوتاه ورزشی شهرستان ملارد

گروه ورزش شهریاریها : نشست مشترک رئیس هیئت جودو استان تهران با اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد داود بلوطی رئیس هیات جودو استان تهران به همراه استاد محمدکیهان از پیشکسوتان ورزش جودو در شهرستان ملارد با علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان و سلماسی دبیر هیئت جودو شهرستان ملارد دیدار و گفتگو کردند. […]

متفرقهگروه ورزش شهریاریها : نشست مشترک رئیس هیئت جودو استان تهران با اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد

داود بلوطی رئیس هیات جودو استان تهران به همراه استاد محمدکیهان از پیشکسوتان ورزش جودو در شهرستان ملارد با علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان و سلماسی دبیر هیئت جودو شهرستان ملارد دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که با حضور مسئول کمیته فنی هیات جودو استان تهران، حسین ذوالفقاری نایب رئیس هیات جودو و مسئول کمیته فنی، محمدعلی ادیبی مسئول توسعه امور ورزش همگانی هیات جودو استان تهران و هوشنگ بابایی از جودوکاران پیشکسوت برگزار شد، در خصوص توسعه ورزش جودو شهرستان تصمیماتی اتخاذ گردید.

در پایان نیز لوح تقدیری از سوی رئیس هیات جودو استان تهران به پاس حمایت های صیفوری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان ملارد به وی اهداء گردید.

 تکواندو کار ملاردی، نفر سوم رقابتهای جایزه بزرگ منچستر شد

هادی مستعان ملی پوش تکواندو کار ملاردی در شهر منچستر انگلیس موفق شد با شکست رقبای سرسخت خود به نشان برنز مسابقات دست یابد.
وی در دیدار نیمه نهایی در عین شایستگی با نتیجه نزدیکی در مقابل حریف قدرتمندش که از کشور میزبان (انگلیس) بود باخت و مدال برنز را بر گردن آویخت.
در این دوره از رقابتها، هادی مستعان (ملارد)، میثم باقری، محمد باقری معتمد،‌ علیرضا نصر آزادانی، بهنام اسبقی،‌ فرزاد عبدالهی،‌ حسین تاجیک،‌ سجاد مردانی) زیرنظر بیژن مقانلو به عنوان سرمربی و هادی افشار به عنوان مربی، حضور داشتند.
تیم ملی تکواندو کشورمان 3 مدال برنز توسط هادی مستعان در وزن 58- کیلوگرم و بهنام اسبقی و محمد باقری معتمد در وزن 68- کیلوگرم، را کسب نمودند.

 بازدید مسئولان هیات جودو استان تهران از شهرستان ملارد

داود بلوطی رئیس هیات جودو استان تهران و محمد علی ادیبی لاریجانی مسئول توسعه امور ورزش جودو، امروز (یکشنبه) از هیات جودو شهرستان ملارد بازدید می کنند.
درجریان این بازدید، با حضور استاد محمد کیهان مسئول کمیته فنی، با مسئولین اداره ورزش وجوانان شهرستان جلسه خواهند داشت و سپس از کائده السادات هژبر جودوکار مصدوم عیادت بعمل خواهد آمد.
همچنین رئیس هیئت جودو استان تهران، در پی بازدید مستمر از هیات ها وباشگاه های جودو در سطح شهر استان تهران، از کلاس جودو حسینه مبارکه واقع در جنب پارک بسیج به مربیگری استاد علی داورزنی بازدید بعمل آوردند و از مربی و مسئول کلاس تقدیر کردند.

مسابقات جودو انتخابی رده سنی جوانان شهر و توابع تهران
مسابقات جودو انتخابی رده سنی جوانان شهر و توابع تهران، امسال بصورت مجزا برگزار گردید.
مسابقات توابع تهران به میزبانی هیات جودو شهر قدس برگزار شد که با استقبال خوبی روبرو گردید و حدود 65 نفر از جودوکاران در این مسابقه شرکت نمودند و در پایان به نفرات اول تا سوم مشترک، مدال و حکم قهرمانی اهداء گردید.
همچنین مسابقات انتخابی شهر تهران که شامل هیاتهای جودو شمیرانات، شمالشرق، شمالغرب، جنوبشرق و جنوبغرب با حضور حدود 80 نفر از جودوکاران شهر تهران برگزار گردید که در پایان به نفرات اول تا سوم مشترک هر وزن مدال و حکم قهرمانی اهداء شد.
ضمنا نفرات برتر هر دو مسابقه جهت شرکت در اردویی که فردا (دوشنبه) در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می گردد، دعوت شدند تا در پایان با انجام مسابقه بین نفرات برتر، بعد از اردو جهت تیم تهران و توابع تهران انتخاب شوند و به مسابقات کشوری اعزام گردند.

  تجلیل از ملیکا احدی، قهرمان ملاردی کاراته آسیا

ملیکا احدی نوجوان ملی پوش 16 ساله ملاردی مقام نایب قهرمانی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا را کسب کرد.
مراسم تجلیل از این نوجوان ملی پوش و مستعد شهرستان با حضور مسئولین در منزل وی انجام شد.
در این مراسم حسین گروسی نماینده شهرستان های ملارد، قدس و شهریار در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا گروسی مدیرکل امور فرهنگی بنیاد شهید، داود کرمی فرماندار شهرستان ملارد،انصاری بخشدار مرکزی ملارد و رئیس هیئت فوتبال شهرستان،عوض عشایر پور نایب رئیس شورای اسلامی شهر ملارد، صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان و سید امید نخله معاونت توسعه امور ورزش و شهرستان ملارد حضور داشتند.