یکی از 5 مدرسه ایرانی اسلامی کشور در شهریار احداث می شود
یکی از 5 مدرسه ایرانی اسلامی کشور در شهریار احداث می شود

شهریاریها : در جریان بازدید مسئولان استانی از پروژه های آموزشی شهریار بر افتتاح مدرسه ایرانی اسلامی این شهرستان تا مهرماه سالجاری تاکید شد. به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز نبیان مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و هیئت همراه با حضور بان پرور رئیس آموزش و پرورش شهریار از پروژه های آموزشی این شهرستان به ویژه […]

iranian-school-1389شهریاریها : در جریان بازدید مسئولان استانی از پروژه های آموزشی شهریار بر افتتاح مدرسه ایرانی اسلامی این شهرستان تا مهرماه سالجاری تاکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز نبیان مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران و هیئت همراه با حضور بان پرور رئیس آموزش و پرورش شهریار از پروژه های آموزشی این شهرستان به ویژه پروژه معماری ایرانی اسلامی بازدید به عمل آوردند و از نزدیک در جریان روند احداث و تکمیل پروژه های مذکور قرار گرفتند.

یکی از 5 مدرسه ایرانی اسلامی کشور در شهریار احداث می شود

در جریان این بازدید نبیان بر تسریع در روند احداث مدرسه ایرانی اسلامی شهریار تاکید کرد و با اشاره به تلاش مسئولان استانی و شهرستانی در تکمیل هرچه سریعتر این پروژه، از افتتاح و بهره بردرای این مرکز آموزشی تا مهرماه سالجاری خبر داد.

در حاشیه این مراسم بان پرور رئیس آموزش و پرورش شهریار در گفتگو با خبرنگار مهر به طرح جزئیات مدرسه ایرانی اسلامی شهریار پرداخت و اظهار داشت: در سطح کشور تنها پنج پروژه مدرسه ایرانی اسلامی در دست احداث است که با توجه به پتانسیل ویژه شهرستان و تلاش مسئولان، یکی از این مدارس در شهریار احداث می شود.

مجتمعی آموزشی با 20 هزار متر مربع زیربنا و 60 کلاس درس

این مسئول عنوان کرد: این مجتمع آموزشی در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و زیربنای 14 هزار متر مربع احداث شده است که شامل 60 کلاس درس برای تمامی مقاطع تحصیلی است.

وی ادامه داد: این مدرسه در راستای تحقق اهداف عالی سند تحول بنیادین طراحی شده است و از ویژگیهای بارز آن می توان به برخورداری از امکانات و تجهیزات به روز و پیشرفته اشاره کرد که وجود کتابخانه پیشرفته، استخر، سیستم رایانه و کلاسهاس هوشمند، معماری ویژه ایراین اسلامی و… از آن جمله است.

تسریع در روند احداث پروژه های آموزشی در دستور کار قرار دارد

رئیس آموزش و پرورش شهریار گفت: در حال حاضر بخش اعظمی از این مدرسه احداث شده و باقیمانده نیز بنابر تاکیدات مدیرکل نوسازی مدارس استان و تلاش مسئولان شهرستانی، تا مهرماه سالجاری تکمیل شده و در اختیار دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

این مسئول هدف از بازدید مسئولان استانی از این پروژه را تسریع در روند احداث آن دانست و متذکر شد: با بازدیدهای صورت گرفته، مسئولان استانی و شهرستانی در جریان کم و کیف پیشرفت پروژه قرار میگیرند که این مساله منجر به حماتیت بیشتر و رفع برخی موانع موجود خواهد شد.

مدرسه ایرانی اسلامی شهریار در شهرک گلستان شاهد واقع شده است.