گزارش تبلیغات زودهنگام ‌انتخاباتی در بهارستان/ دادستانی به کاندیداها هشدار داد
گزارش تبلیغات زودهنگام ‌انتخاباتی در بهارستان/ دادستانی به کاندیداها هشدار داد
شهریاریها - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان در گفت: برخی نامزدهای انتخابات مجلس اقدام به فعالیت مشهود انتخابات پیش از موعود قانونی می‌کنند اما با تبلیغات زود هنگام و خارج از موعد قانونی نامزدهای انتخاباتی وفق مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش شهریاریها ، سیدامیر احمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با تأکید بر برگزاری قانونی انتخابات اظهار داشت: در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی با تحقق چهار اصل مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت و مستند به ماده 70 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هرگونه فعالیت انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی الزاماً می‌بایست در مهلت قانونی تعیین شده توسط ستاد انتخابات کشور باشد.

وی با اشاره به رصد فعالیت انتخاباتی نامزدهای مجلس دوازدهم در شهرستان بهارستان افزود: برخی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم اقدام به فعالیت مشهود انتخابات پیش از موعود قانونی می‌کنند که تا زمان قانونی آغاز فعالیت انتخاباتی از این دست اقدامات مردود و خلاف قانون است.

دادستان شهرستان بهارستان در ادامه گفت: با تبلیغات زود هنگام و خارج از موعد قانونی نامزدهای انتخاباتی وفق مقررات برخورد خواهد شد.

احمدی در پایان با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی خاطرنشان کرد: برای همه کاندیداهای انتخاباتی در شهرستان بهارستان باید عدالت و قانون یکسان باشد و از ظرفیت دستگاه‌ها و امکانات نیز به‌صورت مساوات بهره‌مند شوند.