گروسی : مسئولان در احیای فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام داشته باشند
گروسی : مسئولان در احیای فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام داشته باشند

شهریاریها : حسین گروسی نماینده مردم‌ شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به همراه نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و علی کردی رئیس بنیاد شهید شهرستان شهریار با حضور در منزل شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» از خانواده وی دلجویی کردند. گروسی ضمن عرض تبریک […]

گروسیشهریاریها : حسین گروسی نماینده مردم‌ شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز به همراه نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران و علی کردی رئیس بنیاد شهید شهرستان شهریار با حضور در منزل شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» از خانواده وی دلجویی کردند.

گروسی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت مدافع حرم حضرت زینب (س) به خانواده این شهید بزرگوار اظهار کرد: مقام شهیدان در نزد خداوند بسیار والاست، چراکه برای حفظ و حراست از دین از جان خود که با ارزش‌ترین سرمایه آنهاست گذشته‌اند و در این راه جان خود را تقدیم اسلام کرده‌اند.

وی بیان کرد: مسئولان نیز باید در حراست از اهداف و تفکرات شهدا و احیای فرهنگ ناب ایثار و شهادت اهتمام داشته باشند، چراکه به واسطه خون شهیدان بر روی این صندلی‌های ریاست تکیه زده‌اند.

نماینده مردم‌ شهرستان‌های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت بزرگوار ایران با اشاره همیشه قدردان شهیدان و خانواده بزرگوار آنها هستند، با رایزنی‌های به عمل آمده باید بهترین شرایط برای استقبال از این شهید مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) فراهم آمده است.

وی در پایان متذکر شد: شهیدان ذخایر عظیم کشور هستند و بی‌‌تردید هزینه‌های مادی و معنوی بسیاری برای تربیت چنین افرادی صرف شده است تا به این جایگاه عظیم دست یابند.

نصیری نیز با عرض شهادت و تهنیت شهادت شهید صدرزاده به خانواده این شهید اظهار کرد: شهیدان موجب سرافرازی کشور و ملت ایران هستند.

وی بیان کرد: مقام شهید مقامی است که باید به آن افتخار کرد، شرایط جهان اسلام به گونه‌ای است که نیازمند این گونه همت‌های والا هستیم و این شهیدان با اخلاص و همت بلندشان به این فیض عظیم نائل شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران همچنین خانواده شهیدان را چشم و چراغ ملت و ولی نعمتان کشور عنوان کرد و گفت: نقش خانواده شهیدان در تحقق انقلاب درخشان است، شهیدان مدافع حرم بر اساس اذهان پاک و مصفا و غیرت حسینی که دارند در جبهه مقابله با تروریسم قرار می‌گیرند.

وی در پایان شهید «مصطفی صدرزاده» را فردی مخلص، فهیم و پر جنب و جوش معرفی کرد و گفت: شهادت وی افتخاری برای خانواده‌اش است.

به گزارش خبرگزاری فارس از غرب استان تهران شهید «مصطفی صدرزاده» در روز تاسوعا بر اثر اصابت ترکش خمپاره تروریست‌ها در حلب به فیض شهادت نائل شد.