گروسی :مردم همیشه در صحنه موجب حرکت سریع و رو به جلو انقلاب هستند
گروسی :مردم همیشه در صحنه موجب حرکت سریع و رو به جلو انقلاب هستند

شهریاریها : نماینده قدس، ملارد و شهریار در اجتماع بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم همیشه در صحنه موجب حرکت سریع و رو به جلو انقلاب هستند. به گزارش خبرنگار مهر، حسین گروسی ظهر چهارشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور مسئولان و مردم برگزار شد، اظهار داشت: اکنون پس از گذشت ۳۶ سال […]

گروسیشهریاریها : نماینده قدس، ملارد و شهریار در اجتماع بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم همیشه در صحنه موجب حرکت سریع و رو به جلو انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین گروسی ظهر چهارشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن که با حضور مسئولان و مردم برگزار شد، اظهار داشت: اکنون پس از گذشت ۳۶ سال از پیروزی انقلاب، نظام جمهوری اسلامی در دهه چهارم که دهه پیشرفت و عدالت است، قرار دارد.

وی افزود: دشمنان از همان ابتدای پیروزی انقلاب توطئه های خود را آغاز کردند، هشت سال جنگ تحمیلی، تهدیدها و تحریم های اقتصادی و برنامه ریزی برای جنگ نرم از اقدامات استکبار جهانی علیه ایران اسلامی بوده و هست که با حضور مردم همیشه در صحنه و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری این توطئه ها خنثی شده است.

این مسئول ادامه داد: امسال نیز مانند سالهای گذشته حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار چشمگیر بوده و حتی در شهرستان قدس این حضور بسیار بیشتر و عظیم تر از سالهای گذشته بوده و این نشان از پیشتیبانی این مردم از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دارد.

گروسی تصریح کرد: اکنون که نظام در دهه چهارم خود قرار دارد، پیشرفتهای بسیاری در زمینه های نانو، انرژی هسته ای، ایمپانت های پوستی و چشمی و هوافضا داشته البته هنوز کمبودها و کاستی های بسیاری وجود دارد و رهبری بارها اعلام کرده اند که تا رسیدن به اهداف و آرمان های انقلاب فاصله بسیار است ولی با تلاش جوانان با استعداد بزودی به آن نقطه خواهیم رسید.

پیشرفت علم و فناوری ایران اسلامی ۱۱ برابر متوسط دنیا است

وی اضافه کرد: ایران اسلامی توانسته طی سالهای اخیر رتبه چهارم دنیا در زمینه موشکی، رتبه سوم در فناوری لیزر و رتبه دوم پهپادهای جاسوسی را کسب کند و بنا بر اعلام نشریه علمی فاینال ساینس پیشرفت علم و فناوری در ایران ۱۱ برابر متوسط جهانی است.

نماینده مردم شهرستان قدس در مجلس گفت: این افتخارات در حالی بدست آمده که ایران اسلامی نیمی از سالهای انقلاب را جنگ تحمیلی و باقیمانده تحت فشار عظیم تهدیدها و تحریم ها بوده ولی ملت ایران ثابت کرده اند که برغم تمام این مشکلات پای نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند.

این مسئول عنوان کرد: این حضور مردم شایسته تقدیر است و مسئولان باید قدردان مردم باشند، مسئولان نیز برای شکوفایی بیشتر شهرستان افراد نخبه و با استعداد را شناسایی و از آنها استفاده کنند زیرا نیروی انسانی محور توسعه است.

وی اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده قدس عدم وجود بیمارستان مناسب در این شهرستان است که جلسات بسیاری با مسئولان و وزیر بهداشت برگزار شده که امید است با وحدت و همدلی مسئولان، این مشکل شهروندان برطرف شود.

گروسی اعلام کرد: همچنین یک پارک علم و فناوری توسط دانشگاه صنعتی شریف در قدس در حال احداث است این پارک در راستای استفاده از فناوری های نوین است و می تواند محلی برای استفاده نخبه های این شهرستان باشد.

مردم ایران با حضور چشمگیر پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های اوباما دادند

فرماندار شهرستان قدس در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر گفت: رئیس جمهور آمریکا در روزهای گذشته عنوان کرده بود که ایران با دست بسته در مذاکرات حاضر شده که بلافاصله مقام معظم رهبری اعلام کرد که روز ۲۲ بهمن پاسخ خود را خواهی گرفت و امروز مردم پاسخی دندان شکن به یاوه گویی های اوباما و همدستانش دادند.

نورمحمد فردی افزود: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در صحنه های مختلف حضور چشمگیر داشته و تا آخرین نفس از این میراث گرانبهای امام خمینی(ره) یعنی انقلاب اسلامی دفاع می کنند و امسال نیز همچون گذشته و حتی بیشتر از آن وفاداری خود را به نظام نشان دادند.

وی ادامه داد: دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته، ملت ایران با تمام وجود از اسلام و ارزشهای انقلاب دفاع می کنند و تا زمانی که راه و اندیشه امام راحل را در سایه جانشین بر حقش ادامه می دهند این کشور و ملت شکست ناپذیر هستند.