کولیوند:دو و میدانی‌کاران شهریار در مسابقات ملی حضور می‌یابند
کولیوند:دو و میدانی‌کاران شهریار در مسابقات ملی حضور می‌یابند

شهریاریها : سعید کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران درباره هیئت ورزشی دو و میدانی این شهرستان اظهار کرد: از 10 ورزشکار سازمان‌دهی شده هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار، چهار دو و میدانی‌کار به صورت حرفه‌ای در سطح جوانان و نوجوانان مشغول به فعالیت ورزشی هستند. وی با […]

13940107000419_PhotoAشهریاریها : سعید کولیوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غرب استان تهران درباره هیئت ورزشی دو و میدانی این شهرستان اظهار کرد: از 10 ورزشکار سازمان‌دهی شده هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار، چهار دو و میدانی‌کار به صورت حرفه‌ای در سطح جوانان و نوجوانان مشغول به فعالیت ورزشی هستند.

وی با اشاره به رشته‌های فعال در هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار گفت: تمام این ورزشکاران به صورت حرفه‌ای در رشته‌های دو ماده سرعت و پرتاب شامل ماده‌های پرتاب نیزه، چکش، دیسک و وزنه مشغول به فعالیت ورزشی هستند.

سرپرست هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار به عناوین کسب شده توسط این هیئت ورزشی اشاره کرد و افزود: این دو و میدانی‌کاران دارای عناوین کشوری بوده و سال گذشته فینالیست مسابقات کشوری شدند، تمام این موفقیت‌ها با چند ماه تمرین به دست آمده، در حالی که سابقه ورزش حرفه‌ای آنها تنها 1.5 سال است.

وی با بیان اینکه عملکرد دو و میدانی‌کاران هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار قابل قبول است، اظهار کرد: با توجه به نوپا بودن هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار عملکرد دو و میدانی‌کاران این هیئت ورزشی قابل قبول است.

کولیوند به حضور دو و میدانی‌کاران هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار در رده‌های ملی اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده دو و میدانی‌کاران هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار امسال در سطح ملی و حتی بالاتر حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به موفقیت‌های بانوان دو و میدانی‌کار هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار در سال گذشته بیان کرد: در سال گذشته بانوان دو و میدانی‌کار هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان موفق به اخذ چندین مقام برتر در سطح مسابقات قهرمانی و آموزشگاه‌های استان تهران شدند که با توجه به بضاعت هیئت دو و میدانی این شهرستان موفقیت بسیار چشمگیری است.

سرپرست هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار به موفقیت‌های دو و میدانی‌کاران پسر هیئت دو و میدانی این شهرستان در سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته دو و میدانی‌کاران پسر هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار موفق شدند که به مسابقات کشوری راه بیابند، یکی از این دو و میدانی‌کاران موفق به کسب مقام سوم مسابقات کشوری دو و میدانی در ماده 60 متر سرعت رشته دو شد.

وی ادامه داد: یکی دیگر از این دو و میدانی‌کاران مقام چهارم ماده پرتاب دیسک مسابقات کشوری دو و میدانی را کسب کرد و دیگری فینالیست مسابقات کشوری دو و میدانی در ماده 60 متر سرعت رشته دو شد.

کولیوند به برنامه‌های هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری مسابقات نوجوانان آسیا و جهان را در پیش داریم و میلاد حاجقلی در ماده 100 متر سرعت رشته دو امید نخست شهرستان شهریار در کسب حد نصاب ورودی این مسابقات است.

وی در ادامه صحبت‌های خود درباره هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار اظهار کرد: در رده جوانان آرمان الله‌یاری در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا و جوانان شرکت می‌کند.

سرپرست هیئت دو و میدانی شهرستان شهریار به برگزاری دوره‌های مربی‌گری توسط این هیئت ورزشی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته دوره‌های مربی‌گری درجه سه دو و میدانی زیر نظر فدراسیون برای آقایان و بانوان برگزار شد و در سال جاری نیز در صورت مهیا شدن شرایط و درخواست دانشگاه‌های منطقه این دوره‌ها با همکاری فدراسیون برگزار خواهد شد.